Treść strony

  • polska firma
  • 20 lat na rynku
  • 600 000 klientów
  • bezpieczne płatności
  • gwarancja najniższej ceny

Treść główna

Gdzie złożyć skargę na przewoźnika lotniczego?

Do kogo trzeba złożyć skargę na przewoźnika lotniczego, np. za złe zachowanie stewardes?

Odpowiedzi 4

0
Można spróbować za pośrednictwem airhelp ,oni chyba zajmują się ogólnie rekompensatami i rozczeniami wobec linii lotniczych
0
Najpierw wyjaśniamy i reklamujemy w linii, a dalej w zależności od otrzymanej odpowiedzi lub jej braku piszemy do ULC kraju wylotu.
0
Stewardessy, z tego co widziałam są uprzejme, miłe i pomocne. Jakoś trudno jest mi sobie wyobrazić, aby swoim zachowaniem zasłużyły na to, by składać na nie skargę do przewoźnika, który jest ich pracodawcą. Warto jednak pamiętać, że w przypadku naruszenia któregoś z powyższych praw przysługuje pasażerowi prawo do wniesienia skargi na przewoźnika. Skargę można wnieść po uprzednim wyczerpaniu postępowania reklamacyjnego. W Rzeczpospolitej Polskiej organem uprawnionym do rozpatrywania skarg pasażerów jest: Urząd Lotnictwa Cywilnego
1
Wszystkie skargi najpierw zawsze składa się do konkretnego przewoźnika, a dopiero później - jeśli jesteśmy nieusatysfakcjonowani jego odpowiedzią - można zwracać się do Urzędu Lotnictwa Cywilnego kraju, z którego miał miejsce wylot. Jednak myślę, że złe zachowanie stewardess to nie ten kaliber skarg i zażaleń, o który warto kruszyć kopie, chyba że byłoby to poważne uchybienie, np. wiążące się z uszkodzeniem bagażu (wtedy wchodzimy w przepisy o uszkodzonym bagażu) albo zagrożeniem dla zdrowia/życia pasażera.
Zaloguj się/zarejstruj, aby odpowiedzieć na to pytanie.  Kliknij, by się zalogować.

Najlepsze okazje

Czas pomyśleć o MAJÓWCE! Sprawdź okazje na długi weekend!10 ofert od 376 Sprawdź Tanie loty z Polski od Wizz Air30 ofert od 104 Sprawdź Tanie loty na greckie wyspy! Zakręci Wam się w głowie od tego piękna13 ofert od 306 Sprawdź Tanie loty z Warszawy! Ruszaj w podróż30 ofert od 120 Sprawdź