Linie Emirates i F1 przedłużają współpracę

Emirates i Formuła 1 poinformowały o przedłużeniu i rozszerzeniu współpracy do końca 2022 r. Linie Emirates współpracują z F1 w charakterze partnera globalnego od 2013 r. Teraz w ramach przedłużonej umowy skorzystają ze zwiększonej ekspozycji marki.

Przewoźnik z Dubaju zyska też możliwość aktywizacji konsumentów podczas przeszło 15 wyścigów Mistrzostw Świata F1. Będą się one odbywały w Europie, Azji, Australii, Ameryce Północnej i Ameryce Południowej.

Nowa umowa weszła w życie w marcu. Na jej podstawie przy okazji Grand Prix Australii 2018 w Melbourne, linie Emirates zostaną również sponsorem tytularnym wyścigu Grand Prix Hiszpanii w Barcelonie oraz Grand Prix Niemiec w Hockenheim.

samolot emirates
Fot. Kamil Petran, Shutterstock

Thierry Antinori, wiceprezes i dyrektor handlowy Emirates powiedział:

Emirates i Formuła 1 doskonale do siebie pasują, począwszy od globalnego zasięgu naszej siatki połączeń i miast, w których rozgrywane są wyścigi, po koncentrację na innowacyjności i technologii, które leży u podstaw tej dyscypliny oraz naszego podejścia do opracowywania produktów i usług dla naszych klientów. Ponadto światowa popularność Formuły 1 sprawia, że możemy cieszyć się wyścigami wspólnie z milionami kibiców, którzy często korzystają z naszych linii.

Sean Bratches, dyrektor zarządzający ds. transakcji handlowych Formuły 1 powiedział:

Cieszymy się z przedłużenia naszej długofalowej współpracy z Emirates, naszym lojalnym partnerem i kibicem od 2013 roku. Przed nami nowa, innowacyjna era w historii Formuły i cieszymy się, że wkraczamy w nią wspólnie z tak słynną i wybitną marką jak Emirates.

Z czym wiąże się tytuł partnera globalnego F1?

Tytuł partnera globalnego Formuły 1 w ciągu najbliższych pięciu lat będzie wiązał się z ekspozycją logo Emirates wzdłuż torów podczas wyścigów, a także w strefie dla gości Paddock Club.

Logo Emirates zobaczysz również w trakcie interaktywnych działań aktywizujących fanów w strefach kibica F1 i na festiwalach kibiców F1 przy okazji wybranych wyścigów,a także w cyklu Supercar Hot Laps podczas ośmiu wyścigów. Marka będzie również obecna w mediach internetowych.

Ponadto przewoźnik umożliwi członkom swojego programu lojalnościowego wymianę mil na udział w ekskluzywnych wydarzeniach dla VIP-ów w trakcie różnych wyścigów.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz swój komentarz
Please enter your name here