Treść strony

  • polska firma
  • 20 lat na rynku
  • 600 000 klientów
  • bezpieczne płatności
  • gwarancja najniższej ceny

Treść główna

Nie dostałam maila z potwierdzeniem, co mam zrobić?

Czy ktoś z was już spotkał się z następującym problemem? Dokonałam rezerwacji, zapłaciłam przelewem, minęło 5 dni a ja wciąż nie mam maila z potwierdzeniem,

Odpowiedzi 3

0
Najlepiej skontaktować się telefonicznie i wyjaśnić sprawę.
0
zadzwonić do nich
0
Zadzwonić na infolinię/centrum obsługi klienta i poinformować o sytuacji. Mnie zdarzyło się kiedyś pomylić literkę w adresie mailowym i dlatego nie dostałam potwierdzenia.
Zaloguj się/zarejstruj, aby odpowiedzieć na to pytanie.  Kliknij, by się zalogować.

Najlepsze okazje

Wybierasz się na urlop we wrześniu? Znajdź lot dla siebie!24 oferty od 118 Sprawdź Lizbona? Porto? Algarve? O czym marzysz? Zwiedzaj PORTUGALIĘ12 ofert od 335 Sprawdź Perełki do 200 zł! Co za okazje!30 ofert od 118 Sprawdź Tanie loty z Warszawy! Ruszaj w podróż30 ofert od 126 Sprawdź