Treść główna

Jak obsługa samolotu reaguje na agresywne zachowania pasażerów w trakcie lotu?

Odpowiedzi (8)

0
czasami upomnienia, kary pieniezne
0
Zależy od stopnia agresji, w skrajnym przypadku może dojść do awaryjnego lądowania. W każdym przypadku agresywnego pasażera czeka kara.
0
Często samolot ląduje żeby wysadzić takiego pasażera, kara  może sięgać nawet €100tys.
0
Zgłasza do kapitana samolotu który decyduje co zrobić
0
Wyrzuca za drzwi :). Każda linia ma swoje procedury. My Polacy często się awanturujemy jak popijemy. Ostatnimi czasy to jest modne i klku rodaków już się o tym przekonało dostając wysokie kary za głupie wybryki.
0
Wszystko zależy od procedur jakie mają obowiązek stosować załogi danej linii, ale zazwyczaj zaczynają od upomnienia, zdażają się też kary pieniężne.
0
zaczynaja od upomnień, na ogół wystarcza, w skrajnych przypadkach takiego "delikwenta" z samolotu odbiera policja
0
To zależy od obsługi, ale także od stopnia agresji pasażera. Zazwyczaj wystarczy upomnienie. Bywały jednak przypadki, gdy obsługa decydowała się na związanie niebezpiecznej osoby i na awaryjne lądowanie. W takim przypadku awanturujący się pasażer jest obciążany wysoką karą.
Wpisz swoją odpowiedź

Najlepsze okazje

Weekend na Malcie! Tanie loty i 4* hotel ze śniadaniami563 Sprawdź Wybierzcie się do GRECJI! Zakręci Wam się w głowie od tego piękna33 oferty od 138 Sprawdź Słoneczny Rodos! Tydzień w 3* hotelu z basenem w opcji all inclusive2067 Sprawdź Letni urlop na słonecznej Majorce! Tanie loty i noclegi w cenie!800 Sprawdź
Zobacz wszystkie okazje

Nawigacja dodatkowa