Treść strony

  • polska firma
  • 20 lat na rynku
  • 600 000 klientów
  • bezpieczne płatności
  • gwarancja najniższej ceny

Treść główna

Jak obsługa samolotu reaguje na agresywne zachowania pasażerów w trakcie lotu?

Odpowiedzi 8

0
czasami upomnienia, kary pieniezne
0
Zależy od stopnia agresji, w skrajnym przypadku może dojść do awaryjnego lądowania. W każdym przypadku agresywnego pasażera czeka kara.
0
Często samolot ląduje żeby wysadzić takiego pasażera, kara  może sięgać nawet €100tys.
0
Zgłasza do kapitana samolotu który decyduje co zrobić
0
Wyrzuca za drzwi :). Każda linia ma swoje procedury. My Polacy często się awanturujemy jak popijemy. Ostatnimi czasy to jest modne i klku rodaków już się o tym przekonało dostając wysokie kary za głupie wybryki.
0
Wszystko zależy od procedur jakie mają obowiązek stosować załogi danej linii, ale zazwyczaj zaczynają od upomnienia, zdażają się też kary pieniężne.
0
zaczynaja od upomnień, na ogół wystarcza, w skrajnych przypadkach takiego "delikwenta" z samolotu odbiera policja
0
To zależy od obsługi, ale także od stopnia agresji pasażera. Zazwyczaj wystarczy upomnienie. Bywały jednak przypadki, gdy obsługa decydowała się na związanie niebezpiecznej osoby i na awaryjne lądowanie. W takim przypadku awanturujący się pasażer jest obciążany wysoką karą.
Zaloguj się/zarejstruj, aby odpowiedzieć na to pytanie.  Kliknij, by się zalogować.

Najlepsze okazje

Planujesz urlop w SIERPNIU? Wybierz coś dla siebie!27 ofert od 127 Sprawdź Tanie loty z Warszawy! Ruszaj w podróż30 ofert od 127 Sprawdź Tanie loty z Polski od Wizz Air25 ofert od 116 Sprawdź Europejskie STOLICE na wyciągnięcie ręki! Lećcie30 ofert od 116 Sprawdź