Ta Polka przeżyła najgorsze wakacje all inclusive na świecie! Nie czytaj, jeśli jesteś wrażliwy (zdjęcia)

Czy wakacje all inclusive mogą być koszmarne? Niestety może się tak zdarzyć. Ta kobieta może coś o tym powiedzieć, bo miała wyjątkowego pecha. A miało być tak pięknie!

Koszmarne wakacje

Historię wczasowiczki opisał portal o2.pl, z którym kobieta za pośrednictwem formularza nawiązała kontakt. Opisała swoje koszmarne wakacje. Pani Agnieszka wakacje spędzała na Djerbie, czyli w Tunezji. Była tam ze swoim chłopakiem. Zarezerwowali pobyt w 4* hotelu. Już po przyjeździe okazało się, że ośrodek znajduje się w pobliżu oczyszczalni ścieków. Co dało się odczuć (i to dosłownie). Redakcja Tanich Lotów skontaktowała się z Panią Agnieszką, aby poznać szczegóły felernego wyjazdu. Wakacje w koszmarnym hotelu Dar el Manara nie kosztowały mało. Ale jak informuje wczasowiczka głównym kierownikiem zamieszania jest biuro podróży.

W całym ośrodku znajdowały się dużych rozmiarów insekty, które biegały dosłownie wszędzie. Goście sami musieli rozprawiać się z karaluchami.

Fot. Agnieszka Gromek

Pani Agnieszka opisywała:

Po podłogach co chwila biegały karaluchy. Musieliśmy sami się ich pozbywać, a ich zwłoki ciągle leżały na korytarzach. Zgłaszaliśmy też ich obecność obsłudze hotelowej.

Mało tego. Na korytarzu roiło się też od mrówek.

Kolejnym problemem były nieustające remonty. Na tyle głośne, że turyści nie mogli nawet spokojnie usnąć.

Pani Agnieszka dodaje:

Prace słychać było praktycznie od 5.30 rano do 23.00 wieczorem. Ciężko było się wyspać, a co dopiero wyluzować. Byliśmy zapewniani, że hotel był całkowicie remontowany w 2017 roku. Jak widać, niekoniecznie.

Jak opisuje wczasowiczka, opcja all inclusive też okazała się oszustwem. Wszelkie zapewnienia co do ilości i jakości posiłków, a także ilości restauracji na terenie hotelu okazały się nieprawdziwe. Również obsługa hotelowa pozostawiała wiele do życzenia.

Relacjonuje dalej pani Agnieszka:

Jedzenie było przykrywane firankami, żeby nie siadały na nie muchy. W całym hotelu było mnóstwo owadów i robaków. Poza karaluchami w pokojach chodziły też mrówki. Przykra niespodzianka czekała na nas na plaży, gdzie miały być nieograniczone napoje i drinki. Na miejscu okazało się, że do picia dostać można było jedynie wodę i kilka innych napojów bezalkoholowych ze zwykłego nalewaka.

Obecnie wszyscy niezadowoleni wczasowicze przebywający na tym samym turnusie złożyli oficjalne skargi.

EDIT:

Pani Agnieszka w wysłanym do redakcji Tanie Loty mailu relacjonuje:

Generalnie to jesteśmy zdania że hotel nie jest aż tak winny jak biuro podróży Itaka. To właśnie biuro podróży podaje w dalszym ciągu kłamliwe informacje, a do naszej grupy dołączają kolejne oszukane w następnych tygodniach osoby. Z informacji jakie turyści nam przekazują wynika, że w dalszym ciągu nic się nie zmieniło. Ceny za hotel wcale nie są niskie gdyż osobiście płaciłam 2300 zł za osobę. A za tą cenę wymaga się jednak czegoś. Dodatkowo fakt, że Itaka na swojej stronie nie zamieszcza w ogóle naszych opinii o hotelu Dar el Manara. Zamieszczone są tylko opinie pozytywne. Mimo że każdy z nas otrzymał po wyjeździe linka do oceny hotelu i każdy opisał w swojej ocenie wszystko szczegółowo, to jednak opinie te nie zostały zamieszczone na stronie.

Postanowiliśmy napisać również do biura podróży z prośbą o przedstawienie stanowiska w tej sprawie. Jak tylko otrzymamy informacje, edytujemy treść artykułu.

90 KOMENTARZE
  1. Mnie takze itaka w tym roku oszukala uwaga na hotel costa blue resort w bodrum turcja wielkie oszustwo z 4* hotel nie ma ani jednej temat zeka odradzam

    • W Turcji (Tunezji, Egipcie) standard hoteli jest inny. Zaesze trzeba odjac ta 1 gwiazdke czy 1.5 i wtedy masz stqndard fo ktorego jestesmy przyzwyczajeni.

      • Ludzie biorą najtańsze hotele „jest okazja” a potem płacz …
        Gdyby mnie nie było stać Wolałabym odłożyć trochę więcej pieniędzy pojechać trochę później ale wybrać coś lepszego bo niestety w takich krajach wiadomo jak jest. 5 gwiazdkowe hotele wypas i marmury a już im bardziej w dół tym większa kicha… trochę myslenia.

        • Nawet gdyby hotel miał tylko jedną gwiazdkę karaluchów i ekipy remontowej nie piwinno w nim być – trochę myślenia.

      • Nieprawda. Zależy jaki hotel wybierzesz i czy faktycznie ma on te 3,4,5 gwiazdek, czy dochodzi do oszustwa- jak w tym przypadku. Będąc w Egipcie czy Turcji, w 4-5 gwiazdkowym hotelu, czułam ten standard i luksus, podczas gdy 4 gwiazdkowy hotel w Grecji, moim zdaniem nie zasłużyłby nawet na 1 gwiazdkę..

      • Głupoty, nie wiem czy byłaś kiedyś w Egipcie, ale tam nie trzeba żadnych gwiazdek odejmować. To w Europie się odejmuję gwiazdkę.

        • Itaka.i wszystko jasne….
          A tak na marginesie to jakosc hoteli sprawdza sie na niezaleznych stronach www, najlepiej z opiniami nie w polskim jezyku. Tanio kupisz to nie spodziewaj sie frykasow – choc opis powinien zawsze zgadzac sie z rzeczywistoscia.

    • Trzeba było sobie sprawdzić opinie ja sprawdzilem 2.7 na 113 opini . Sprawdzać opinie i jeździć a nie opowiadać o oszustwie

  2. A czego tam jechala

  3. I niech reklamuje – ja rok temu również organizowaną przez ITAKĘ objazdówkę po Gruzji reklamowałem z podobnych powodów i otrzymałem w ramach uznania reklamacji voucher 600 zł / osobę do wykorzystania w tym roku

  4. Nigdy nie jeżdżę na żadne all inclusive. Przelot kupuję z charteru od biur podróży a całą resztę załatwiam sama. Nie jadam w hotelu., żywię się z mieście. Zwiedzam i poznaję. Leżenie przy basenie i zapijanie się drinkami z przydziału jest żałosne

    • Każdy urlopuje po swojemu 🏖️

    • Popieram w stu procentach, też preferuje tą formę wczasów. Pozdrawiam.

    • Dlaczego żałosne? Latam średnio 3-4 razy w roku na własna rękę, uwielbiam choć raz w roku wybrać się na typowa „leżankę” z biurem. Mówienie o tego typu spędzaniu wakacji jest wysoce nie na miejscu. Każdy lubi co innego, a wyrażanie się w ten sposób świadczy tylko i wyłącznie o kulturze osobistej.

    • Każdy ma 2 tyg urlopu w roku. I spędza go jak chce, słowo „żałosne” jest chyba zbyt ostre i obrażliwe dla ludzi którzy właśnie spędzają czas w hotelu i przy basenie czy spacerach na plaży.

    • Żałosna jest osoba która wszystko wie najlepiej a tolerancja to dla niej nieznane pojęcie …..

    • Czasem potrzebuje odreagować i przelezec tydzień plackiem. Nie widzę w tym nic zalosnego oprócz twojego wpisu. Temat dotyczy niewywiazania się Itaki z umowy a nie tego gdzie żresz.

    • Avatar Żałosny konsument.

      Żałosne jest obrażanie innych i mówienie ze to co robią jest żałosne…
      A ja wole lecieć z biurem bo nie mam czasu na planowanie długich wyjazdów szukanie hoteli lotów i jeszcze zastanawianie się w której knajpie mogę zjeść a w której lepiej unikać. Nie po to cały rok zasuwam w pracy… jestem żałosna…

      A co do hotelu to ciekawa jestem czy naprawdę było tak tragicznie …

    • Jak ktos jeździ by poleżeć plackiem to jest żałosny? To pani Sylwia jest żałosna pisząc taki komentarz kazdy korzysta z wakacji w jaki sposób mu się podoba. Nie koniecznie zwiedzając jedzac na mieście itp.

    • Żałosna jest tutaj Twoja wypowiedź. Każdy ma prawo spędzić swój urlop jak mu się podoba

    • Zależy co kto preferuje. Nie nazwałbym tego żałosnym

    • Żałosne jest twoje rozumowanie, bo ty tak nie robisz to jest to złe. Jedni lubią odpoczywać i leżeć przy basenie a inni zwiedzać i aktywnie spędzać czas, nie nam to oceniać

    • Każdy wypoczywa na swój sposób. Pracuję 8-12godzin dziennie w pozycji stojącej i proszę mi uwierzyć, że na urlopie nie mam siły ani ochoty zwiedzać!!!Dla mnie udany urlop to po prostu odpoczynek.Pani wypowiedź jest po prostu żałosna

  5. Jak się wydaje pewne sumy na wakacje to wypada poczytać opinie o hotelu w internecie i nie mieć potem pretensji do wszystkich świętych. Latamy z Itaka co roku i żadnych problemów nie ma, ponieważ czytamy to, co ludzie pisza na temat danego hotelu. Polacy muszą się jeszcze wiele nauczyć

    • Jeśli informacje o hotelu zamieszczone przez Itake tak bardzo różnia sie od rzeczywistości to jest to zwykle oszustwo w które zamieszanie jest niestety biuro podróży. To Pani powinna sie jeszcze wiele nauczyć.

    • Poleciałam z rainbow. Bardzo wnikliwie czytałam opinie. Miał to być hotel nie dla odchudzających i co??? Musieliśmy karać w tawernie albo na mieście by było coś smacznego. Więc nie jest to prawdą co piszes

    • Zgadzam się, należy czytać opinię klientów o hotelu, jeżdżę z różnych biur ,ale osobiście nigdy nie miałam z żadnym problemu

    • Piśka nie Polacy muszą się więcej nauczyć, a biura podróży powinny weryfikować dany obiekt przed podpisaniem umowy. To na nich spoczywa obowiązek rzetelnie wykonywać swoje obowiązki, ale jak zwykle kłamią panie w salonie Itaki. Ja trzy razy byłem z tego biura i jedna wielka porażka – myślałem że do trzech razy sztuka. Teraz latam z Tuj, albo Victoria Travel i jestem zadowolony.

    • Chyba jeszcze za wiele panie nie pojezdzila z tą Itaka bo inaczej by pani doskonale wiedziała że Itaka oszukuje i kasuje źle opinie że swoich stron. Jadąc na wycieczkę z Itaka ale tak samo z rainbow czy innymi biurami podróży niestety trzeba być przygotowanym że się zostanie oszukanym a dochodzenie reklamacji w pl niestety nie jest proste :/

    • Też zawsze z Itaka latamy i nigdy się nie zawiedliśmy, ale zawsze czytam opinie z różnych portali i wiem czego się spodziewać.

  6. Tak to już jest z Itaką.

  7. Jakie biuro taka jakość…. Hahahaaa.

  8. Ja już nigdy więcej nie pojadę z Itaką. Bardzo niesolidne biuro. Przesuwane godziny,dni wylotu / ze Szczecina o trzy dni /, hotele coraz gorsze.

  9. Tylko że ten hotel ma dobre opinie, więc sprawdzanie niewiele by dało 🙁

  10. I tak lepiej niż w polskich górach bo tam walą pioruny w krzyże i mogła by tego nie przeżyć 😐 pozdrawiam

  11. Jaki Krai takie Biura . Ja latam z innego kraju tym Biurem Itaka all inclusive i jestem na prawdę bardzo zadowolona jestem w szoku jak czytam o polskim biurze Itaka i jest to przykre …

    • Już czwarty raz leciałam z Itaką i chwalę sobie to biuro.zawsze czytam uważnie opinie klientòw, kupuję te nieco droższe oferty i jest bosko.

  12. Mybrowiez w tym roku mieliśmy z Itaka najgorsze wakacje w życiu. Złożyliśmy reklamację, odpowiedź była że to nasza subiektywna opinia. Złożyliśmy odwołanie… minęło ponad 30 dni i zadnego odzewu. Skandal.

  13. Od 4 lat Latam z Tui Djerba w październiku 2019 Bodrum lipiec 2020 teraz we wrzesieniu do Hammamet dobre 4 gwiazdki sprawdzone na tripie czytamy aktualne opinie i nuda nic się nie dzieje a o to chodzi planowanie jeszcze raz planowanie i nie kupujemy najtańszych ofert i tyle.

  14. Na Djerbie byłam dwa razy było super to jest raj na ziemi
    Polecam bo w październiku tam wracam
    W hotelu czysto miło jedzenie super animatorzy usmiechnieci wsystko ok

  15. Na djerbie byłam dwa razy tam jest raj na ziemi wracam tam w październiku
    Polecam było super miło czysto i przyjemnie jedzenie dobre polecam

  16. Itaka slabe pokoje, jak sie mowi,ze Niemcy lepsze warunki mają to odpowiedz ,bo wiecej płacą. Bzdura z niemieckich biur jezdzimy , jest taniej i lepsze pokoje w glownych budynkach z widokiem na morze ,ocean oraz lepsze trunki. Czarne opaski najwyzszy standard a taniej niz Itaka czy Tui. Taka prawda.

    • Prawda jest taka, że się wszędzie tych Niemców boją bo jak rozejdzie sie że hotel słaby to żaden z nich tam nie pojedzie i obsługa będzie skazana na „chołotę” że wschodu. A wtedy skończą się napiwki w Euro dla obsługi. Nie od dziś wiadomo że niemiecki emeryt jest idealnym targetem dla hotelarzy. Piwko, dobry drink i siedzi taki przy bingo i kartach. Nierzadko zamowi cos z karty, zwykle sie nie upijaja i są spokojni. A od rana wycieczki, zabiegi spa, masaże, wszystko oczywiście z zyskiem dla hotelu. Oczywiście hotel zawsze stwierdzi że to nie prawda i wszyscy sa równo traktowani, co jest bzdurą. Moja rada. Chcecie dobre warunki? Korzystacie z niemieckich biur podróży lub jeszcze lepiej rezerwujcie na własną rękę. Przy rezerwacji koniecznie podać kierunkowy na Niemcy (i tak nikt nie zadzwoni) i wysłać dwa zdania po niemiecku typu dziękuję za rezerwację, prosze o pokój taki i taki jeśli to możliwe oraz o potwierdzenie. Już nie raz widziałem zdziwienie obsługi gdy na recepcji zobaczyli Polski paszport, a przydzielonego pokoju nie mogli już cofnąć;)

  17. Kto normalny wybiera 4* w Tunezji? XD

  18. W Itace to normalne! Najgorsza firma z jaką miałem do czynienia!

  19. 2ga wycieczka już była z Tui i zawsze na piąteczke. Info, ubezpieczenia, salony w dużych galeriach, świadczą o jakości 8 statusie tej firmy.

  20. Sylwia…….,biedaki tak spędzają wakacje, i każdy wie jak poznajesz i jak spędzasz wakacje, zwiedzasz i poznajesz…. no tak nie z jednego……… pieca jadłaś chleb ha ha. Żal mi taki płytkich ludzi.

  21. Wszystko hotele sprawdzam na Tripadviser i nigdy nie miałam tego typu doświadczeń

  22. Kilka lat temu też miałam starcie z ITAKA i od tamtej pory nie korzystam z tego biura i radzę to innym od tamtego czasu.

  23. Dziwna sprawą. Absolutnie skrajne opinie. Albo katastrofa albo super. Brak opinii starszych niż czerwiec tego roku jak gdyby hotel wcześniej nie istniał. Swoją drogą ofert z oceną 3 lub 3,5 z różnych portali nawet nie oglądam nie mówiąc o tym żeby tam jechać

  24. Latalem z itaka parwie co roku. Nistety z roku na rok jest coraz gorzej i drozej.

  25. W Tunezji hotele bez insektów zaczynają się od 5* , 4* to hotele bez gryzoni o których Pani nie pisze więc nie wiem dlaczego czuję się oszukana..

  26. Jaz Itaki bylam kilka razy i nigdy problemu nie bylo. Raz tylko zmienili nam hotel (cos sie działo w hotelu bo wszyscy sie wyprowadzali z niego) ale byla to zmiana na lepsze. Zawsze tez czytam opinie o hotelu. Na miejscu tez jest rezydent – bylo tam zglaszane? Poza tym, ludzie czesto kupuja wcxasy w 5* hotelach w Turcji, Tunezji i Egipcie i oczekuja marmurow. Tam jest inny standard. Z reszta, czesto ludzie imprezowi wykupuja w wakacje w dzielnicach cichych, albo odwrotnie i winia za to organizatora.

  27. Żałosna jest osoba która wszystko wie najlepiej a tolerancja to dla niej nieznane pojęcie …..

  28. Przed każdym wyjazdem należy przeczytać opinie o danym hotelu 🙂 w ten sposób uniknie się nieprzyjemnych niespodzianek 🙂

  29. Zawsze sprawdzam hotele na Holidycheck albo Tripadvisor i nigdy tak nie wtopiłam (latam od 9 lat).
    Wiem też, ze np. Grecja odstaje mocno poziomem od gwiazdek w Hiszpanii czy Egipcie ale właśnie za to kocham Grecję.

  30. Dokładnie sprawdzamy opinie o hotelu kierunki typu Turcja Egipt Tunezja Maroko min 5 * z Itakav tez mieliśmy problem dostaliśmy pieniążki na następne wakacje i już było o niebo lepiej .I fakt niestety za dobra jakość należy dopłacić i rak wolę przynajmniej mam problemy typy jedzenie obsługa itp z glowy

  31. Od czego macie tripadvisora…. Nie zamawiajcie w ciemno…

  32. Mnie także Itaka w tamtym roku oszukała
    W hotelu Topola Skies Golf & Spa Resort w Bułgarii mówili że Aquapark wybudowany a okazało się że nie!!!!!! Mieliśmy balkon na aquapark a pracę było słychać od 8 do 17 (Czasu Bułgarskiego

  33. Myślą że Pani lekko przesądza.. Byłam w tym hotelu i absolutnie się nie zgodzę z tą opinia.. Hotel kameralny jedzenie dobre obsługa w porządku. No ale pani może spodziewała się wachlujacego murzyna podczas pobytu 😂😂według mnie opinia nie sprawiedliwa. Ja mogę polecić hotel…

  34. Tunezja 4 lub 5 gwiazdek tylko z Coral. Raz pokusiłam się na Itaka to byłł 1 i ostatni raz.

  35. Uważam, że obowiązek dotrzymania umowy leży po stronie biura i to ono powinno zapłacić odszkodowanie

  36. A ja latam od lat na All-Inclusive do różnych krajów i nigdy nie spotkałem się z takim gównem. Dlaczego? A no dlatego że nie biegam co raz po innym gówniany biurze szukając takiego które da 50pln zniżki tylko odwiedzam 2 x do roku tą samą kompetentną Panią która zna się na robocie i zawsze wyśle mnie tak że po powrocie odwiedzam ją żeby jej podziękować za doskonałe wczasy. Nie kupuje nic przez internet, mówię kierunek, ile chcę wydać i czekam co Pani Ewelina pokaże mi palcem. Jadę tam a po powrocie nie mam do opowiadania takich debilnych historii jak tytułowa „wczasowiczka”.

  37. Niestety Itaka sprzedaje to co popadnie.
    Do tego w nosie ma reklamację klientów.
    Odpisują swoimi regułkami i nic z tego nie wynika. W zeszłym roku byłem w Portugalii z nimi i mam ich dość….

  38. Teraz jest Internet i można sprawdzić opinię hotelu A nie wybierać bo ma 4 czy 5 gwiazdek….

    • Zgadzam się trzeba czytać opinie na wielu stronach ja tak robię od kilku lat nigdy nie byłam rozczarowana a wybieram w większości 3, 4 gwiazdkowe.

  39. NIGDY WIĘCEJ Z ITAKĄ….. oszukują, migają się od odpowiedzialności a reklamacje trwają wieki…..

  40. Avatar Były klien Itaki

    Ewidentnie ktoś płaci za pisanie pozytywnych opinii o Itace, a komentarze typu „Wykupiliśmy właśnie kolejną wycieczkę z Itaki po pozytywnych doświadczeniach z poprzednich wyjazdów, wszystko jest zawsze bardzo profesjonalnie zaplanowane, oferta katalogowa jest zbieżna ze stanem faktycznym, a na rezydenta zawsze można liczyć 🙂 Lubimy też wycieczki fakultatywne i każdemu kto się na wyjazd wybiera polecam wybrać się na chociaż jedną bo zawsze są bardzo pozytywnym zaskoczeniem” śmierdzą aż z daleka!
    Itaka to biuro podroży, które od jakiegoś czasu bazuje już tylko na renomie jaką wypracowało sobie wiele lat temu dzięki współpracy ze skandynawskim biurem Ving. Wtedy, to Ving gwarantował jakość a teraz z tej jakości już NIC nie zostało. Dzisiejsza Itaka to dno totalne! Wszystkich którzy się zastanawiają nad wyborem touroperatora przestrzegam przed tą nieuczciwą firmą! Itaka to biuro podróży, które nie dość, że oszukuje ludzi i celowo wprowadza w błąd w opisach swoich wycieczek to w przypadku złożonych reklamacji w odpowiedziach jest bezczelne a ludzi traktuje protekcjonalnie i jak półgłówków (przepraszam za słownictwo). Wydaje im się, że ludziom można zatkać buzię 200 złotowym bonem zniżkowym na kolejne wakacje z o zgrozo wyłącznie Itaką w myśl zasady „damy ci 200zł zniżki na zatkanie buzi a zarobimy na tobie kolejne 2000zł”!

    Chciałbym Państwu krótko opisać proceder oszukiwania klientów jaki stosuje Itaka w oferowanych wycieczkach, ale proszę mi wierzyć tego nie da się opisać w skrócie, bo to co oni wyprawiają to zakrojona na szeroką skalę precyzyjnie opracowana technika naganiania sobie klientów przez wprowadzanie ludzi w błąd, które jednocześnie uniemożliwia uzyskanie odszkodowania przez wymijające odpowiedzi niezgodne z prawdą.
    W dużej mierze dzieje się tak dlatego, że Itaka chcąc być konkurencyjna cenowo do wyżej notowanego TUI, które z zasady jako potentat dostaje lepsze pokoje za niższe ceny, wprowadza szereg kruczków pozwalających im zaoszczędzić pieniądze. Ponadto zagraniczni turyści lepiej znają swoje prawa i są lepiej przez ów prawo chronieni. Dlatego zagraniczne biura nie mogą sobie pozwolić na masowe oszukiwanie klientów jak robi to Itaka.
    Po pierwsze, dla Itaki pokoje hotelowe są zawsze jakościowo gorsze, np. w hałaśliwej lokalizacji, zagrzybione, przy ulicy, bez widoku na morze, wymagające remontu itd. Ja miałem według opisu zagwarantowany pokój z widokiem na ogród lub basen, a dostałem z widokiem na płot i kanał burzowy, ale Itaka nie widzi w tym problemu, bo to hotelarz przydziela pokoje.
    Po drugie, loty do wielu kurortów i powrotne odbywają się nocą a nie w ciągu dnia. Nie dosyć że jest to uciążliwe dla turystów, to co ważniejsze w takich przypadkach Itaka oszukuje ludzi na posiłkach. W moim przypadku pozbawiono mnie dwóch kolacji za które zapłaciłem i pozostawiono na 24 godziny bez wyżywienia mimo iż miałem zagwarantowane 2 posiłki dziennie. A jak chcesz zjeść to zapłać podwójnie. Jeszcze przed wylotem Itaka zagwarantowała mi 7 pełnych świadczeń, ale później wszystkiego się wyparli mówiąc, że otrzymałem posiłek którego ….nie otrzymałem!
    Po trzecie, stare i często niesprawne autokary to norma.
    Po czwarte, piloci i rezydenci są przepracowani i pozostawiający wiele do życzenia. Opieka jest na bardzo niskim poziomie i wręcz arogancka. Mówią ci że zajmą się twoim problemem po czym znikają i więcej już ich nie widzisz. Dobrzy piloci pracują za wyższe stawki i w lepszych biurach np. TUI.
    Po piąte, opisy hoteli na stronach Itaki są nie zgodne ze stanem faktycznym, różnią się takimi detalami jak np. odległość do plaży, jakość plaży (np. kamienista zamiast piaszczystej) itp. W moim przypadku odległość do plaży była o pół kilometra dłuższa niż w opisie hotelu na stronie Itaki. Dlaczego? Kto by chciał mieć hotel 1,5 km od plaży, kiedy 900 metrów brzmi znacznie lepiej, prawda? Według Itaki podawana odległość jest jedynie orientacyjna i nie widzą problemu że jest o ponad 50% dłuższa niż w katalogu.
    Po szóste, nie sprawna klimatyzacja to dla dla Itaki też nie jest powód do reklamacji, bo w umowie nie jest nic napisane o klimatyzacji, a oferta według Itaki nie stanowi przedmiotu umowy a jest jedynie informacją przykładową. Itaka w nosie ma fakt, że w Warunkach Umowy napisano inaczej.
    Po siódme, kiedy już się okaże, że twoje wakacje były kompletnym niewypałem i uświadomisz sobie że zostałeś oszukany przez biuro Itaka i złożysz reklamację, wtedy otrzymasz tak szokującą odpowiedź, iż zrozumiesz że napisała ją osoba postawiona nie do rozwiązania problemów tylko do zrobienia z ciebie idioty nie mającego prawa do uzyskania odszkodowania, bo umowa którą podpisałeś odbiera ci wszelkie możliwości reklamowania. Więc pozostaje ci tylko droga sądowa, bo o polubownej możesz zapomnieć, gdyż zwyczajnie po pierwszej wymijającej odpowiedzi już dalej nie odpowiadają na twoje pisma i odwołania. Itaka stosuje zasadę, zapłaciłeś i nie jesteś zadowolony z usługi; trudno, twój problem bo my mamy cię w d…pie.
    Po ósme, jak chcesz napisać negatywną opinię w internecie na stronie Itaki, że zostałeś przez nich wyrolowany i oszukany to okaże się, że dziwnym zbiegiem okoliczności twoja opinia nigdy nie zostanie zamieszczona, bo nie jest fajna i odstrasza klientów. Na stronach Itaki nie znajdziecie ani jednej złej opinii o Itace, za to zupełnie inaczej wygląda to na stronach niezależnych. A co się stanie jak napiszecie negatywną opinię o Itace na kanale YT pod ich filmem reklamowym? Taka opinia oczywiście zostanie natychmiast usunięta z kanału a twoje konto zablokowane i chociaż ty będziesz widział/a swoje komentarze i mógł/a pisać do woli, to w sieci one i tak nie będą widoczne pod ich filmami. To nieprawdopodobne wręcz manipulowanie komentarzami o których większość ludzi nawet nie ma pojęcia na jaką skalę! Jest to kolejny dowód na oszukiwanie klientów na masową skalę.
    A teraz sam sobie odpowiedz drogi czytelniku i droga czytelniczko, czy nadal chcesz kupić wakacje za twoje ciężko zapracowane pieniądze w Biurze Podróży Itaka? Ja już z Itaki się wyleczyłem raz na zawsze, a ty?

  41. „Ceny za hotel wcale nie są niskie gdyż osobiście płaciłam 2300 zł za osobę.” Właśnie to są niskie ceny.

  42. Bardzo rzetelna ,zgodna z prawdą opinia.Brawo kliencie Itaki.

  43. Ludzie nie ważne ile kosztuje wycieczka. Ma być tak jak jest na umowie i koniec niech biuro się martwi że tak tanio oferuje np 4 gwiazdkowy hotel na umowie są warunki i mają być spełnione a jak nie to do sądu

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz swój komentarz
Please enter your name here