Treść główna

Brussels Airlines

RT
 
4.0 (2)
0
Linia lotnicza Brussels Airlines

Belgijskie narodowe linie lotnicze z siedzibą w Brukseli powstałe z części likwidowanego przewoźnika lotniczego Sabena w 2006 roku. 

Linia powstała z połączenia SN Brussels Airlines oraz Virgin Ekspress pod kierownictwem Richarda Bransona w dniu 12. kwietnia 2005 roku, następnie w listopadzie 2006 roku podjęto decyzję, że nowe przedsiębiorstwo będzie funkcjonować pod nazwą Brussels Airlines.  15. września 2008 roku ogłoszono, że niemiecki narodowy przewoźnik Lufthanza przejmie 45% akcji przedsiębiorstwa lotniczego Brussels Airlines, by do 2011 roku stać się stopniowo posiadaczem aż 55% udziałów, czyli większościowego pakietu pozwalającego decydować o egzystencji spółki.

Sieć połączeń linii lotniczej Brussels Airlines obejmuje przede wszystkim ważne porty w całej Europie oraz wiele portów lotniczych Afryki i Ameryki Północnej

Brussels Airlines - opinie

Ilość opinii: 2
Ocena łączna 
 
4.0
Personel linii 
 
4.0  (2)
Komfort w samolocie 
 
4.0  (2)
Jakość posiłków 
 
3.0  (2)
Obsługa bagażu 
 
4.0  (2)
Poziom cen biletów 
 
4.5  (2)
Punktualność 
 
4.5  (2)
Jesteś naszym Użytkownikiem?
Twoja ocena
Personel linii
Komfort w samolocie
Jakość posiłków
Obsługa bagażu
Poziom cen biletów
Punktualność
Twoja opinia
Czy ta opinia jest pomocna? 0 0
Kolejna porządna linia - dobra obsługa, samolot na poziomem posiłki też, minusy - ceny poza promocjami wysokie,no i HUB w Belgii - nie podnosi to cen, ale zajmuje trochę czasu, lepiej by było jakby mieli więcej bezpośrednich połączań
Ocena łączna 
 
4.0
Personel linii 
 
4.0
Komfort w samolocie 
 
4.0
Jakość posiłków 
 
3.0
Obsługa bagażu 
 
4.0
Poziom cen biletów 
 
5.0
Punktualność 
 
4.0
Opinie użytkownika: 1
Czy ta opinia jest pomocna? 0 0
Dla mnie to podstawowa linia na trasie do Brukseli. Szału nie ma, ale na tak krótki lot linie mi odpowiadają. Wprowadzili już dawno podział na tych pasażerów, którzy mają catering i nie
Ocena łączna 
 
4.1
Personel linii 
 
4.0
Komfort w samolocie 
 
4.0
Jakość posiłków 
 
3.0
Obsługa bagażu 
 
4.0
Poziom cen biletów 
 
4.0
Punktualność 
 
5.0

Nawigacja dodatkowa