Treść główna

ITAKA Polska

P
 
4.4 (9)
0
itaka

Adres

Adres
ul. Reymonta 39, Opole

ITAKA powstała w 1989 r. i od 2009 r. zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera branży turystycznej. Kolejne sezony ugruntowywały pozycję ITAKI, jako lidera na rynku. Sukces nie pojawił się nagle. Jest konsekwencją wielu lat pracy, stopniowego i przemyślanego rozwoju firmy. ITAKA powstała z pasji, co pozwoliło nie tylko traktować firmę, jako źródło dochodu, ale także, jako drogę do realizacji marzeń i ambicji. W ciągu swojej działalności ITAKA podejmowała pionierskie działania na polu rozwijającej się turystyki zagranicznej wyjazdowej: autorskie programy wycieczek objazdowych i kreacja nowych kierunków wczasowych obsługiwanych czarterami. ITAKA ma w ofercie wypoczynek w blisko 100 miejscach na całym świecie. Co roku wydawane są 2 edycje katalogów: LATO (4 katalogi) i ZIMA. Od 2010 r. realizowany jest projekt „ITAKA&GALA - Podróże w stylu gwiazd” - propozycje luksusowego wypoczynku i wycieczek dla najbardziej wymagających Klientów. Strategia rozwoju to dalsze inwestycje w destynacje i sieć sprzedaży, a także wdrażanie nowych technologii. Duży nacisk kładziony jest na jakość obsługi klientów podczas wakacji. Z tego powodu trwają intensywne prace nad stworzeniem nowych struktur w destynacjach, gwarantujących najlepszy serwis na miejscu. Tuż przed rozpoczęciem sezonu Lato 2012, powstała firma Fuerte Itaka, agencja incoming ITAKI. Fuerte Itaka zasięgiem obejmuje archipelag Wysp Kanaryjskich i część Hiszpanii kontynentalnej. Obecnie ITAKA posiada swoje biura na Gran Canarii, Lanzarote, Fuerteventurze, Teneryfie, w Alicante, Barcelonie i na Majorce. W 2014 roku ITAKA utworzyła kolejną agencję incoming – Adalar Travel – działającą na terenie Turcji. Jakie macie opinie o tym biurze podróży? Podzielcie się z innymi tanio-lotami!

ITAKA Polska - opinie

Ilość opinii: 9
Ocena łączna 
 
4.4
Obsługa klienta 
 
4.6  (9)
Atrakcyjność oferty 
 
4.6  (9)
Cena/jakość 
 
4.2  (9)
Jakość opieki na miejscu (rezydent) 
 
3.8  (9)
Jesteś naszym Użytkownikiem?
Twoja ocena
Obsługa klienta
Oceń jakość i kompetencjęobsługi klienta.
Atrakcyjność oferty
Oceń w jakim stopniu oferta biura jest ciekawa i atrakcyjna (różnorodność oferty, oryginalność).
Cena/jakość
Oceń stosunek ceny usług biura do ich jakości.
Jakość opieki na miejscu (rezydent)
Oceń jakość usług rezydenta biura podczas pobytu (jeżeli dotyczy).
Twoja opinia
Czy ta opinia jest pomocna? 0 0
W tym roku po raz pierwszy byłam na urlopie z Itaką. Oferta Last minute była korzystna. Rewelacyjny hotel, blisko plaży, bardzo dobre i urozmaicone jedzenie, animacje dla dzieci i dla dorosłych oraz wycieczki fakultatywne. Świetny kontakt z rezydentem, polski pracownik w recepcji. Jedynie lot był spóźniony, ale to już zależało od linii lotniczych. Spokojnie mogę polecić to biuro turystyczne.
Ocena łączna 
 
5.0
Obsługa klienta 
 
5.0
Atrakcyjność oferty 
 
5.0
Cena/jakość 
 
5.0
Jakość opieki na miejscu (rezydent) 
 
5.0
Czy ta opinia jest pomocna? 0 0
Raz leciałam z Itaką na wakacje i bardzo miło to wspominam (wtedy w porównaniu z innym biurem to niebo a ziemia). Cena przystępna w stosunku do jakości i oferowanych warunków. Bardzo dobra organizacja, opieka rezydenta na miejscu, hotel okazał się w 100% takim jaki był "reklamowany", więc nie mam żadnych zastrzeżeń co do biura :)
Ocena łączna 
 
5.0
Obsługa klienta 
 
5.0
Atrakcyjność oferty 
 
5.0
Cena/jakość 
 
5.0
Jakość opieki na miejscu (rezydent) 
 
5.0
Czy ta opinia jest pomocna? 0 0
Korzystałem dwa razy z ofert tego biura. Obsługa sprawna. Żadnych niespodzianek na miejscu.
Ocena łączna 
 
5.0
Obsługa klienta 
 
5.0
Atrakcyjność oferty 
 
5.0
Cena/jakość 
 
5.0
Jakość opieki na miejscu (rezydent) 
 
4.0
Czy ta opinia jest pomocna? 0 0
W tym roku po raz pierwszy, po długich namysłach zdecydowaliśmy się wybrać w podróż z biurem podróży. Oferta była atrakcyjna, gdyż zawierała wszystkie ważne dla nas cechy. Na miejscu uzyskaliśmy zgodny z ofertą pokój. Oferta zawierała wykupione śniadania, które niestety były co dzień takie same [w dodatku bez warzyw]. Jednak nam na posiłkach zbytnio nie zależało, więc uznać można to za pozycję neutralną. Na miejscu otoczeni zostaliśmy opieką rezydentki. Była to osobą komunikatywna, rozeznana i poinformowana. W razie pytań była cały czas pod telefonem. Można było skorzystać z wycieczek fakultatywnych czy też z wynajmu auta od rezydenta, jednak jak każdy się domyśla-ceny były nieco zawyżone. Wystarczyło przejść się w głąb miasta by uzyskać konkurencyjną cenę. Ogółem cały wyjazd oceniam na plus, gdyż nie było niespodzianek czy też niuansów nie zawartych w ofercie.
Ocena łączna 
 
4.3
Obsługa klienta 
 
4.0
Atrakcyjność oferty 
 
4.0
Cena/jakość 
 
5.0
Jakość opieki na miejscu (rezydent) 
 
4.0
Czy ta opinia jest pomocna? 0 0
W ostatnim czasie udało mi się polecieć po raz pierwszy z biurem podróży Itaka do Bułgarii. Wiele słyszałem o tym biurze, że kombinują, że rezydenci są nie kumaci. Musze stwierdzić ze wszystko odbyło się zgodnie z planem. Tak więc daję notę 4 za całokształt.
Ocena łączna 
 
3.8
Obsługa klienta 
 
4.0
Atrakcyjność oferty 
 
4.0
Cena/jakość 
 
3.0
Jakość opieki na miejscu (rezydent) 
 
4.0
Czy ta opinia jest pomocna? 0 0
Mialam okazje spędzaic tydzień na Sycylii na wyjeździe organizowanym przez Itakę, bardzo poprawna organizacja - bez luksusów ale nie zapłaciłam tyle żeby móc ich oczekiwać. Mialam tylko zastrzeżenia co do rezydenta - jeden albo 2 na cala wyspę, nasz ośrodek odwiedził tylko raz. No i wycieczki dodatkowe, dodatkowo platne 3 razy droższe niż jak sie samemu organizuje...
Ocena łączna 
 
4.6
Obsługa klienta 
 
5.0
Atrakcyjność oferty 
 
5.0
Cena/jakość 
 
4.0
Jakość opieki na miejscu (rezydent) 
 
1.0
Czy ta opinia jest pomocna? 0 0
Korzystalam tylko raz i było naprawde fajnie;) udalo mi sie upolowac fajne last minute za naprawde atrakcyjna cenę;) Opieka na najwyzszym poziomie,wszystko dopiete na ostatni guzik:)
Ocena łączna 
 
5.0
Obsługa klienta 
 
5.0
Atrakcyjność oferty 
 
5.0
Cena/jakość 
 
5.0
Jakość opieki na miejscu (rezydent) 
 
5.0
Opinie użytkownika: 1
Czy ta opinia jest pomocna? 0 0
Z Itaką na urlopie byłam 3 razy. Ostatni raz był bardzo niefajny. Polecieliśmy na Rodos do hotelu Costa Lindia. Na miejscu okazało się, że zamiast 5* dostaniemy miejsca w hotelu 2*. Jedzenie było obrzydliwe. Po długiej walce zamiast pokoi de luxe otrzymywaliśmy pokoje w przyziemiu. Rezydentka była bezradna. Po długich awanturach udało mi się odzyskać 80% z 11 tys. zł. Dla porównania: w tej samej grupie ludzie dostali 300 zł rekompensaty. Nigdy nie skorzystam już z usług Itaki
Ocena łączna 
 
2.4
Obsługa klienta 
 
3.0
Atrakcyjność oferty 
 
3.0
Cena/jakość 
 
1.0
Jakość opieki na miejscu (rezydent) 
 
1.0
Czy ta opinia jest pomocna? 0 0
świetnie prowadzone kwestie organzizacyjne,super oferty, opieka rezydenta również na dobrym poziomie, naprawdę dobre wspomnienia;) Ich wycieczki zawsze wspominam z uśmiechem:)
Ocena łączna 
 
5.0
Obsługa klienta 
 
5.0
Atrakcyjność oferty 
 
5.0
Cena/jakość 
 
5.0
Jakość opieki na miejscu (rezydent) 
 
5.0

Nawigacja dodatkowa