Pasażerowie byli w szoku! Nikt nie spodziewał się takiego koncertu w samolocie lecącym z Wrocławia (film)

Takich wrażeń zazwyczaj nie spodziewamy się wybierając podróż samolotem. Jednak zdarzają się sytuacje podczas podróży, które na długo pozostają w pamięci i sercu. Tak właśnie było podczas wczorajszego lotu z Wrocławia do Liverpoolu. Na lotnisku pojawił się Zespół Pieśni i Tańca Bierutowianie Bis, który zamienił podróż pasażerów tego rejsu w muzyczną przygodę!

Kiedy tylko zjawili się na lotnisku zrobili furorę! Barwne ludowe stroje, piękne makijaże, wianki kobiet i kapelusze mężczyzn zwracały uwagę innych podróżujących. Dodatkowo 11 maja jest Dniem Stroju Ludowego, dlatego Bierutowianie postanowili to uczcić również na lotnisku i w podróży.

Spotkała nas wspaniała przygoda. W związku z tym, że części strojów nie mogliśmy spakować ani do walizki ani do bagażu podręcznego postanowiliśmy lecieć do Liverpoolu w naszych ludowych strojach. Po odprawie uznaliśmy, że przed samym lotem zaśpiewamy. Pierwszą część naszego performance zrobiliśmy tuż przed wejściem na pokład, a drugi raz zaśpiewaliśmy już podczas lotu – mówiła naszemu portalowi Ania Korzeniowska, członek zespołu Pieśni i Tańca Bierutowianie Bis.

Członkowie załogi pokładowej dopytywali kim Bierutowianie są i jaki jest ich cel podróży. W odpowiedzi usłyszeli, że zespół leci do Liverpoolu na Piknik Polonijny, wydarzenie otwarte nie tylko dla Polonii ale dla wszystkich, którzy chcą poznać polską kulturę, tradycję i historię.

A w programie znajduje się między innymi koncert zespołu z Bierutowa, dlatego mała rozgrzewka na pokładzie na pewno pomogła.

Zaproszono nas na środek pokładu, gdzie odśpiewaliśmy jedną z piosenek naszego repertuaru. Myślę, że sprawiliśmy dużo radości pasażerom i załodze – dodała Ania Korzeniowska.

Taki lot to czysta przyjemność!

A po wylądowaniu… 🙂

Kamila Olejarz
Kulturoznawca z dziennikarską pasją. Zajmuje się wideofilmowaniem. Z wielką pasją i nieukrywaną przyjemnością robi też zdjęcia . Ma niesforną cechę, która nie pozwala jej siedzieć w miejscu. Ciągle myśli o miejscach, jakie mogłaby zobaczyć na świecie. Chętnie bierze udział w różnych projektach artystycznych. Lubi spędzać aktywnie czas. A poza pracą tańczy salsę kubańską.