Załoga samolotu lecącego do Krakowa zapomniała zabrać pasażerów!

Na edynburskim lotnisku doszło do skandalicznej sytuacji. Grupa pasażerów utknęła w korytarzu prowadzącym do samolotu, który częściowo pusty odleciał do Krakowa. Wśród 35 osób byli Polacy.

Według relacji brytyjskich mediów, pasażerowie przez pomyłkę zostali „uwięzieni” w korytarzu ze schodami prowadzącymi na pokład samolotu Ryanaira. Sami zainteresowani twierdzą, że personel linii lotniczej wyminął ich podczas wchodzenia na pokład, a do samolotu weszły tylko osoby, które wykupiły priority boarding.

Z relacji wynika, że drzwi na początku i na końcu korytarza zostały zamknięte. Grupa utknęła bez możliwości wejścia na pokład samolotu. Po godzinie, udało się otworzyć drzwi awaryjne przyciskiem bezpieczeństwa.


“Nie wiem, czy oni naprawdę myśleli, że jesteśmy w środku, ale my staliśmy tam przez prawie godzinę i zastanawialiśmy się, o co w tym wszystkim chodzi? W końcu poirytowani ludzie sami uruchomili wyjście awaryjne, aby się stamtąd uwolnić” – tłumaczył brytyjskim mediom jeden z pominiętych pasażerów.

Nieoficjalne źródła donoszą, że cała podróż przeciągnęła się o 5 godzin. Poszkodowani żądają wyjaśnień od irlandzkiej linii lotniczej. Wszyscy przeszli odprawę oraz sprawdzono paszporty i karty pokładowe. Samolot przewiózł również ich bagaże do Polski. Rzecznik Swissport potwierdził zdarzenie, przeprosił pasażerów oraz zapewniło o ścisłej współpracy z linią lotniczą, aby wyjaśnić przyczyny zaistniałej sytuacji.

45 KOMENTARZE

  1. RAYANAIR łamie nagminnie zasady i procedury bezpieczeństwa. Brak 30 pasazerow na pokladzie a bagaz polecial…. akurat w tym przypadku ULC powinien ruszyć przyspawany do biurek tylek i wezwac przewoznika na wyjadnienia i nalozyc karę!!!

  2. Nie no to są jakieś jaja. Ja poszłabym w teorię że zrobiono to ..celowo. to może taka konkretna forma ich strajku. Ale to tylko moje skromne zdanie.

  3. Dokładnie tak w PO jest ” oby nam się lepiej żyło” – usiąść za sterami kręcić lody, a Polacy może się obudzą po dwóch kadencjach bez pracy, kasy, zakładów pracy. Nowe hasło wyborcze „Jutro będzie lepiej” -państwo PO-Land czeka na jutro!!!

  4. Wina obsługi lotnislowej. Osoba odpowiedzialna za lot wchodzi na pokład, mówi, że wszyscy są na pokładzie, nie liczymy pasażerów i zamykamy drzwi.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz swój komentarz
Please enter your name here