Wyrzucili ją z samolotu, bo była za gruba. Zobacz jak wygląda

Każdy pragnie czuć się swobodnie i komfortowo podczas podróży, zwłaszcza kiedy czeka go długi lot. Zdarza się oczywiście, że czasem strój pasażera czy pasażerki wzbudza kontrowersje, zwłaszcza kiedy jest skąpy. Zdarza się też, że z jakiegoś dziwacznego, zupełnie niewytłumaczalnego powodu załoga nie zgadza się na wpuszczenie pewnych osób na pokład. I tak było w przypadku amerykańskich linii Alaska Airlines. W tym przypadku personelowi pokładowemu nie spodobał się strój podróżniczki.

Jak informuje podroze.gazeta.pl, strój amerykańskiej raperki i stylistki Ray Lin Howard został uznany przez załogę za niestosowny. Kobieta miała na sobie szary stanik sportowy i krótkie szorty rowerowe. Po upomnieniach pasażerka założyła różową koszulkę w panterkę. Jednak to też nie pomogło. Koszulka miała być zbyt krótka, więc kobieta znowu spotkała się z upomnieniami.

Pasażerka była już mocno zdenerwowana, i gdy steward dzwonił z powiadomieniem o problemie na policję, powiedziała:


Jeśli chcesz mnie wyrzucić, wyrzuć mnie. Zrobiłam to, o co mnie prosiłeś. Chcę, żebyś zostawił mnie w spokoju.

Jednak funkcjonariusze uznali, że nie mają za co ukarać kobiety, ponieważ nie popełniała żadnego wykroczenia. Raperka opowiedziała o całej sytuacji na TikToku. Mówi w nim, że została wyrzucona z samolotu, ponieważ widać było jej brzuch, ale tak naprawdę chodzi o coś więcej. Twierdzi, że to po prostu dyskryminacja ze względu na tuszę, tatuaże i mieszaną narodowość.

@fattrophywife

@Alaska Airlines Flight attendant harassed and called the airport police on me for my inappropriate outfit. #bbw #plussize #plussizeedition #bbws #fyp

♬ original sound – Trophy

Wiele osób komentowało, że taka sytuacja spotkała ją przez jej rozmiar plus size! Tematem zainteresowali się dziennikarze NY Post prosząc przewoźnika o komentarz.

Dokładamy wszelkich starań, aby dowiedzieć się, co się stało i podjąć odpowiednie działania. Naszym celem jest zapewnienie jak najlepszej opieki nad wszystkimi klientami.

Linie lotnicze przeprosiły pasażerkę i zaoferowały jej pełen zwrot kosztów i zniżki na kolejne loty. Jednak to nie pierwsza taka sytuacja.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz swój komentarz
Please enter your name here