Tego sobie na pewno nie wyobrażałeś. Skrzynie transportowe między pasażerami – nowe realia w czasach koronawirusa

Pogodzenie lotów cargo i pasażerskich w ramach jednego rejsu? Ta firma ma na to pomysł. HAECO Cabin Solutions takie rozwiązanie zaprojektowała zaledwie w miesiąc. Jest to odpowiedź na wymogi latania w czasach koronawirusa i wykorzystania dostępnych miejsc w kabinie.

Usunięcie środkowych siedzeń

Latanie w czasach koronawirusa będzie wymagało zmian. Usunięcie z systemu rezerwacyjnego środkowych siedzeń narazi przewoźników na duże straty. Będzie jednak gwarantować 2 m odstępu między pasażerami. Rozwiązanie HAECO mogą pomóc wypełnić przestrzeń między podróżującymi. Cargo byłoby zabezpieczeniem przed stratami za niewykorzystane miejsca.

Jak informuje Altair, 4 unikalne rozwiązania opracowano w niecały miesiąc (są potwierdzone indywidualnym ceryfikatem STC – Supplemental Type Certificate). Paleta umieszczona bezpośrednio na podłodze kabiny ma ładowność 454 kg, a rama fotela może unieść 227 kg. Dostępne są także zestawy o ładowności do 109 kg, które można umieścić na fotelu lub obok niego.


Rozwiązania te mogą być stosowane dla eksploatowanych obecnie typów foteli i samolotów pasażerskich wąsko- i szerokokadłubowych. Zabudowanie odbywa się bez użycia narzędzi specjalnych.

Umiejscowienie i zabezpieczenie skrzyń transportowych nie wymagają większej ingerencji w pierwotny układ siedzeń ani dodatkowych szkoleń.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz swój komentarz
Please enter your name here