RewardExpert przeanalizował 3,5 miliona ocen hoteli, wystawianych przez użytkowników z ponad 70 krajów. Dzięki temu możemy poznać, którzy podróżnicy najbardziej lubią narzekać, a którzy są najbardziej zadowoleni ze swoich wyjazdów.

Z raportu wynika, że do najbardziej zadowolonych podróżnych należą… Rosjanie. Blisko połowa wystawianych przez nich ocen oscyluje w granicach 5 gwiazdek. Najrzadziej wystawiają również najniższe oceny, czyli po prostu nie są narzekający. Na drugim miejscu znalazła się Serbia, której mieszkańcy również wystawiają wyższe niż przeciętne oceny, a tych najsłabszych nie wystawiają prawie wcale. Ostatnie miejsce na podium najbardziej zadowolonych krajów zajęła Libia.

Oto pierwsza dziesiątka najbardziej zadowolonych krajów:

  1. Rosja,
  2. Serbia,
  3. Libia,
  4. Australia,
  5. Białoruś,
  6. Izrael,
  7. Gruzja,
  8. Jordania,
  9. USA,
  10. Kolumbia.
Młoda dziewczyna siedzi na plaży
Fot. Shutterstock

Po drugiej stronie skali znalazły się najbardziej niezadowolone kraje, których mieszkańcy lubują się wprost w wystawianiu niskich ocen i ogólnym malkontenctwie. W tym zestawieniu przodują Hiszpanie, którzy najczęściej oceniają hotele dając im poniżej 2. gwiazdek. Na kolejnym miejscu znaleźli się Irlandczycy, a tuż za nimi Islandczycy. Ci ostatni wystawiają najwyższą procentowo liczbę bardzo negatywnych ocen.

Oto pierwsza dziesiątka najbardziej narzekających krajów:

  1. Hiszpania,
  2. Irlandia,
  3. Islandia,
  4. Włochy,
  5. Bułgaria,
  6. Zimbabwe,
  7. Dania,
  8. Turcja,
  9. Iran,
  10. Litwa.

Polska w tym zestawieniu znalazła się na 40. miejscu. Najwyraźniej  mimo stereotypu, Polacy wcale tak dużo i mocno i nie narzekają! W 33% przypadków wystawiamy oceny pięciogwiazdkowe, a tych jedno bądź dwugwiazdkowych jest jedynie 8%.

młode kobiety z walizkami cieszą się na lotnisku na wakacjach
Fot. Shutterstock

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz swój komentarz
Please enter your name here