Treść strony

• gwarancja najniższej ceny

Treść główna

Litwa na weekend

Przedstawiam krótką fotorelację z weekendowego wypadu do Wilna rok temu

Pojechaliśmy z Warszawy Simpleexpress - fajna opcja, tanio, wygodnie:) wyjazd z Warszawy około 1 w nocy, w Wilnie byliśmy rano.

Litwa przywitała nas deszczem, ale nie przeszkodziło to w zwiedzaniu:)

Nocleg w super hostelu w centrum Jimmyjumps hostel www.jimmyjumpshouse.com (w cenie pyszne gofry), hostel jest w samym centrum:), koszt okolo 50 PLN.

Udało się zwiedzić wszystkie najważniejszee zabytki Wilna: piekną starówkę, Ostrą Bramę, bazyliki, cerkwie, Baszte Giedymina i Uniwersytet Wileński

Na drugi dzień odwiedziliśmy pobliskie Troki (zabudowa Karaimska - kolorowa zabudowa i zamek na półwyspie), dojazd autobusem z dworca wileńśkiego.

Skosztowaliśmy też pysznej, niestety dość tłustej kuchni litewskiej (porcje bardzo duże!!!). w kuchni tej królują dania ziemniaczane i mączne (pierogi, cepeliny, bliny, kołduny i wiele innych). warto skosztować miejscowych nalewek (można tez zakupić w sklepach ( co uczyniliśmy oczywiście)

POLECAM!!!!

poniżej kilka zdjęć:)

Mapa - Afryka bez eboli
Eurolot poprowadzi szkolenia z obsługi dronów

Alerty cenowe

Ustaw gdzie i kiedy chcesz lecieć, a my zajmiemy się resztą!

Najlepsze okazje

Czas pomyśleć o MAJÓWCE! Sprawdź okazje na długi weekend!7 ofert od 376 Sprawdź Tanie loty z Polski od Wizz Air30 ofert od 107 Sprawdź Tanie loty na greckie wyspy! Zakręci Wam się w głowie od tego piękna12 ofert od 287 Sprawdź Tanie loty z Warszawy! Ruszaj w podróż30 ofert od 116 Sprawdź