Treść strony

  • polska firma
  • 20 lat na rynku
  • 600 000 klientów
  • bezpieczne płatności
  • gwarancja najniższej ceny

Treść główna

Strajki kontrolerów a majowe statystyki Ryanaira

Strajki kontrolerów a majowe statystyki Ryanaira

Ryanair wczoraj (8 czerwca) opublikował statystyki majowe dotyczące obsługi klienta, z których wynika, że 89% z ponad 60.000 lotów w maju 2016 r. odbyło się na czas.

Dodatkowo wpłynęły mniej niż 2 reklamacje na 1000 pasażerów oraz mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 1000 pasażerów. Ponad 99% odpowiedzi na reklamacje zostało udzielone w ciągu 7 dni.

W porównaniu z rokiem poprzednim, punktualność Ryanaira spadła z 92% do 89%, na co mogły mieć wpływ strajki francuskich kontrolerów ruchu.

Robin Kiely z Ryanaira powiedział:

"Ryanair w maju przewiózł 10,6 miliona pasażerów wykonując ponad 60.000 lotów. Pomimo strajków francuskich kontrolerów ruchu lotniczego oraz niekorzystnych warunków pogodowych punktualność sięgnęła 89%. Nasza rozwijająca się siatka połączeń i dodatkowe udogodnienia, które wprowadzone zostaną podczas trzeciego roku programu „Always Getting Better" potwierdzają, że Ryanair dostarcza znacznie więcej niż tylko niskie ceny."

Źródło: Ryanair

Śmiertelny wypadek podczas robienia zdjęć
Papierowa kosmetyczka Paprcuts - prezentacja produ...