Treść strony
Treść główna
Odpowiedzi 2
Na ogół jest dopuszczalne posiadanie do 3 błędnych znaków w danych pasażera.
Z każdym błędem należy zgłosić się jak najszybciej do centrum obsługi klienta danej linii lotniczej. Zazwyczaj w ciągu 24 godzin od dokonania rezerwacji można bezpłatnie poprawić takie błędy jak złą pisownię nazwiska, niepoprawny kierunek albo datę lotu. Po tym czasie, żeby dokonać zmian również należy skontaktować się centrum obsługi klienta, ale zmiany będą już płatne zgodnie z cennikiem danej linii.
Najlepsze okazje
Czas pomyśleć o MAJÓWCE! Sprawdź okazje na długi weekend!10 ofert od 374 zł Sprawdź Tanie loty z Polski od Wizz Air30 ofert od 104 zł Sprawdź Tanie loty na greckie wyspy! Zakręci Wam się w głowie od tego piękna15 ofert od 306 zł Sprawdź Tanie loty z Warszawy! Ruszaj w podróż30 ofert od 120 zł SprawdźZobacz również
Nasi użytkownicy szukali ostatnio tanich lotów z Gdańska do Londynu, z Katowic do Paryża oraz połączeń lotniczych z Oslo do Berlina.
Popularne wyszukiwania: Tanie loty z Okęcia do Oslo, tanie loty do Lizbony, loty z Warszawy do Madrytu, loty krajowe.