Treść strony
Treść główna
Odpowiedzi 2
Na ogół jest dopuszczalne posiadanie do 3 błędnych znaków w danych pasażera.
Z każdym błędem należy zgłosić się jak najszybciej do centrum obsługi klienta danej linii lotniczej. Zazwyczaj w ciągu 24 godzin od dokonania rezerwacji można bezpłatnie poprawić takie błędy jak złą pisownię nazwiska, niepoprawny kierunek albo datę lotu. Po tym czasie, żeby dokonać zmian również należy skontaktować się centrum obsługi klienta, ale zmiany będą już płatne zgodnie z cennikiem danej linii.
Najlepsze okazje
Planujesz urlop w SIERPNIU? Wybierz coś dla siebie!25 ofert od 127 zł Sprawdź Tanie loty z Warszawy! Ruszaj w podróż30 ofert od 127 zł Sprawdź Tanie loty z Polski od Wizz Air24 oferty od 116 zł Sprawdź Europejskie STOLICE na wyciągnięcie ręki! Lećcie30 ofert od 116 zł SprawdźZobacz również
Nasi użytkownicy szukali ostatnio tanich lotów z Warszawy do Brukseli, z Bolonii do Warszawy oraz połączeń lotniczych z Wrocławia do Londynu.
Popularne wyszukiwania: Tanie loty z Okęcia do Sao Paulo, tanie loty do Aten, najtańsze bilety z Gdańska do Londynu, wyszukiwarka lotów.