Treść strony

  • polska firma
  • 20 lat na rynku
  • 600 000 klientów
  • bezpieczne płatności
  • gwarancja najniższej ceny

Treść główna

Jak poprawić błąd na bilecie?

Odpowiedzi 2

0
Na ogół jest dopuszczalne posiadanie do 3 błędnych znaków w danych pasażera.
0
Z każdym błędem należy zgłosić się jak najszybciej do centrum obsługi klienta danej linii lotniczej. Zazwyczaj w ciągu 24 godzin od dokonania rezerwacji można bezpłatnie poprawić takie błędy jak złą pisownię nazwiska, niepoprawny kierunek albo datę lotu. Po tym czasie, żeby dokonać zmian również należy skontaktować się centrum obsługi klienta, ale zmiany będą już płatne zgodnie z cennikiem danej linii.
Zaloguj się/zarejstruj, aby odpowiedzieć na to pytanie.  Kliknij, by się zalogować.

Najlepsze okazje

Planujesz urlop w SIERPNIU? Wybierz coś dla siebie!25 ofert od 127 Sprawdź Tanie loty z Warszawy! Ruszaj w podróż30 ofert od 127 Sprawdź Tanie loty z Polski od Wizz Air24 oferty od 116 Sprawdź Europejskie STOLICE na wyciągnięcie ręki! Lećcie30 ofert od 116 Sprawdź