Treść strony
Wyszukiwarka biletów lotniczych
Tanie loty. Poczuj wolność podróży!
Treść główna
Odpowiedzi 2
Na ogół jest dopuszczalne posiadanie do 3 błędnych znaków w danych pasażera.
Z każdym błędem należy zgłosić się jak najszybciej do centrum obsługi klienta danej linii lotniczej. Zazwyczaj w ciągu 24 godzin od dokonania rezerwacji można bezpłatnie poprawić takie błędy jak złą pisownię nazwiska, niepoprawny kierunek albo datę lotu. Po tym czasie, żeby dokonać zmian również należy skontaktować się centrum obsługi klienta, ale zmiany będą już płatne zgodnie z cennikiem danej linii.
Zobacz również
Nasi użytkownicy szukali ostatnio tanich lotów z Poznania do Stambułu, z Katowic do Londynu i połączeń lotniczych z Warszawy do Zurychu.
Popularne wyszukiwania: Tanie loty z Edynburga do Modlina, tanie loty do Dubaju, loty z Warszawy do Paryża, tanie bilety lotnicze, krajowe bilety lotnicze.