Treść strony
Treść główna
Odpowiedzi 2
Na ogół jest dopuszczalne posiadanie do 3 błędnych znaków w danych pasażera.
Z każdym błędem należy zgłosić się jak najszybciej do centrum obsługi klienta danej linii lotniczej. Zazwyczaj w ciągu 24 godzin od dokonania rezerwacji można bezpłatnie poprawić takie błędy jak złą pisownię nazwiska, niepoprawny kierunek albo datę lotu. Po tym czasie, żeby dokonać zmian również należy skontaktować się centrum obsługi klienta, ale zmiany będą już płatne zgodnie z cennikiem danej linii.
Najlepsze okazje
W stronę słońca! Tanie loty na południe! 30 ofert od 217 zł Sprawdź WŁOCHY czekają! Loty w zasięgu ręki30 ofert od 132 zł Sprawdź Tam czeka na Ciebie słońce i piękne plaże! Którą wyspę wybierzesz? 30 ofert od 242 zł Sprawdź Europejskie STOLICE na wyciągnięcie ręki! Lećcie30 ofert od 118 zł SprawdźZobacz również
Nasi użytkownicy szukali ostatnio tanich lotów z Warszawy do Stambułu, z Katowic do Genewy i połączeń lotniczych z Warszawy do Malagi.
Popularne wyszukiwania: Tanie loty z Modlina na Majorke, tanie loty do Londynu, tanie bilety z Warszawy do Paryża, tanie loty krajowe, wyszukiwarka tanich lotów.