Treść strony
Wyszukiwarka biletów lotniczych
Tanie loty. Poczuj wolność podróży!
Treść główna
Odpowiedzi 2
Na ogół jest dopuszczalne posiadanie do 3 błędnych znaków w danych pasażera.
Z każdym błędem należy zgłosić się jak najszybciej do centrum obsługi klienta danej linii lotniczej. Zazwyczaj w ciągu 24 godzin od dokonania rezerwacji można bezpłatnie poprawić takie błędy jak złą pisownię nazwiska, niepoprawny kierunek albo datę lotu. Po tym czasie, żeby dokonać zmian również należy skontaktować się centrum obsługi klienta, ale zmiany będą już płatne zgodnie z cennikiem danej linii.
Zobacz również
Nasi użytkownicy szukali ostatnio tanich lotów z Warszawy do Malagi, z Warszawy do Londynu oraz połączeń lotniczych z Bremy do Łodzi.
Popularne wyszukiwania: Tanie loty z Bydgoszczy na Okęcie, tanie loty z Modlina, tanie loty z Warszawy do Splitu, tanie bilety lotnicze, wyszukiwarka lotów.