Treść strony

  • polska firma
  • 20 lat na rynku
  • 600 000 klientów
  • bezpieczne płatności
  • gwarancja najniższej ceny

Treść główna

Prawo do opieki, w przypadku opóźnienia lotu.

W jakich przypadkach przewoźnik nie ma obowiązku otoczenia opieką pasażerów, których lot został opóźniony?

Odpowiedzi 3

1
Prawo do opieki nie przysługuje w przypadku, gdy opóźnienie trwa mniej niż : 2 godziny w przypadku lotów do 1.500 km 3 godziny w przypadku lotów wewnątrzwspólnotowych długości powyżej 1.500 km 3 godziny w przypadku lotów innych niż wewnątrzwspólnotowe o długości pomiędzy 1.500 km a 3.500 km 4 godziny w przypadku lotów innych niż wewnątrzwspólnotowe o długości ponad 3.500 km Nieprawdą natomiast jest stwierdzenie, że w przypadku strajku nie przysługuje opieka. Warunki meteorologiczne, niepokoje polityczne, zagrożenie bezpieczeństwa i strajki mające wpływ na działalność przewoźnika czyli nadzwyczajne okoliczności są podstawą do zwolnienia przewoźnika od wypłaty ODSZKODOWANIA (nadal pozostaje jednak obowiązek zapewnienia pasażerom OPIEKI).
0
na pewno nie przysługuje ono gdy lot opóźnia się mniej niż 2h
-1
Z tego co wiem to jeśli opóźnienia, odwołanie lotu jest z powodu strajku, to nie ma obowiązku zapewnienia hotelu
Zaloguj się/zarejstruj, aby odpowiedzieć na to pytanie.  Kliknij, by się zalogować.

Najlepsze okazje

Tam czeka na Ciebie słońce i piękne plaże! Którą wyspę wybierzesz? 30 ofert od 179 Sprawdź Lizbona? Porto? Algarve? O czym marzysz? Zwiedzaj PORTUGALIĘ10 ofert od 533 Sprawdź Planujesz wakacje w czerwcu? Znajdź idealną propozycję lotu dla siebie!30 ofert od 129 Sprawdź Tanie loty do Barcelony! Stolica Katalonii czeka na Ciebie! 7 ofert od 246 Sprawdź