Treść strony

  • polska firma
  • 20 lat na rynku
  • 600 000 klientów
  • bezpieczne płatności
  • gwarancja najniższej ceny

Treść główna

Zakupiłem w Wizzair powiększony bagaż podręczny, jednak okazało się, że dalsza potrzeba dopakawania jeszcze kilku rzeczy. I tu potencjalny problem - zdążyłem dokonać już odprawy online. Wchodzę na aplikację mobilna oraz stronę Wizzair i teoretycznie mogę

Odpowiedzi 1

0
... zamienić bagaż podreczny na rejestrowany za dopłatą. Wszystko robię jak trzeba, a po kliknięciu w zatwierdzenie płatności strona mysli, myśli i mysli. Problem trwa drugi dzien, sprawdzałem na trzech różnych przeglądarkach, 4 urządzeniach i wszędzie to samo. Czy problem stoi po stronie infrastruktury informatycznej Wizzair (np. serwery obciążane), czy też zamiana jest jednak niemożliwa? Z góry dzięki za odpowiedź.
Zaloguj się/zarejstruj, aby odpowiedzieć na to pytanie.  Kliknij, by się zalogować.

Najlepsze okazje

Czas pomyśleć o MAJÓWCE! Sprawdź okazje na długi weekend!10 ofert od 376 Sprawdź Tanie loty z Polski od Wizz Air30 ofert od 99 Sprawdź Tanie loty na greckie wyspy! Zakręci Wam się w głowie od tego piękna15 ofert od 332 Sprawdź Tanie loty z Warszawy! Ruszaj w podróż30 ofert od 112 Sprawdź