Dlaczego w pokoju hotelowym nie ma pasty do zębów?

Jeśli dużo podróżujesz, zauważyłeś zapewne powtarzającą się w hotelach na całym świecie prawidłowość. Prawie żaden hotel nie oferuje w pokojach pasty do zębów. Czemu istnieje taka praktyka? Powód jest prosty, ale nieco idiotyczny.

Brak pasty do zębów?

Są przecież zestawy żeli, szamponów, odżywek i innych kosmetyków. W zależności od hotelu można spodziewać się nawet bardzo luksusowych marek – im więcej gwiazdek ma hotel, tym bardziej stara się zadowolić swoich klientów. Dlatego tym bardziej może dziwić brak podstawowego środka do higieny jamy ustnej, z której korzystałby przecież każdy gość.

Okazuje się, że przyczyna braku pasty do zębów jest bardzo trywialna. Otóż hotele nie są oceniane wg tego kryterium. Przy opiniach brane są pod uwagę inne kosmetyki i ich jakość. Pasta nie została uwzględniona w tym zestawieniu. Zatem hotele w tej kwestii po prostu oszczędzają. Dlaczego zatem pasta do zębów nie jest brana pod uwagę? Odpowiedź kryje się gdzieś w odmętach historii i tak naprawdę nikt tego nie wie.

Kiedy zatem następnym razem zapomnisz wziąć ze sobą pasty do zębów i będziesz musiał prosić o nią w hotelowej recepcji, pamiętaj by wystawić hotelowi za to recenzję. Może wtedy zmienią się kryteria oceny hoteli.

Aleksandra Ryś
Aleksandra Ryś
Redaktor Tanie-Loty.pl, prowadzi również własnego bloga podróżniczego. Z wykształcenia polonistka, z zamiłowania globtroterka. Mistrzyni wyłapywania okazji i latania za grosze. W wolnym czasie planuje kolejne wojaże.

Podobne artykuły

11 KOMENTARZE

        • We Lwowie na wycieczce dostaliśmy w foliowych woreczkach słuchawki, które dał nam przewodnik. Na koniec wycieczki musieliśmy je oddać. Nie było opcji aby je sobie zatrzymać. Wtedy zrozumiałam, że nie były nowe. Zgroza.

  1. W Chinach w każdym 5* masz małą tubkę pasty i szczoteczkę do zębów zapakowane w folię. No ale to są jakieś tam dzikie Chiny, a nie Europa 😀

  2. A dlaczego zaraz wystawiać opinie za coś co hotel po prostu nie daje za darmo? Ludzie chcieli by tylko brać za darmo i wymagać od innych. Zapłaci ktoś 100L i chce żeby go w dupe całować A z personelem obchodzi się jak z psem. A na koniec jeszcze negatywny komentarz bo nie było pasty do zębów za darmo. ” że co, to ja mam płacić jeszcze?!” Hotelarstwo powinno się opierać na dobrym zachowaniu i uczynnosc ludzkiej A nie na ’ freebie’. Takie artykuly tylki pozakuja zachlannosc ludzką

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Obserwuj nas

423,089FaniLubię
26,963ObserwującyObserwuj
5,564ObserwującyObserwuj

Najnowsze