Ryanair na ratunek. Irlandzka linia zaopiekowała się poszkodowanymi klientami

Irlandzka linia lotnicza postanowiła pomóc wszystkim pasażerom, którzy zostali poszkodowani wskutek upadku regionalnej linii lotniczej Flybe. Przewoźnik wprowadził specjalne taryfy ratunkowe o wartości 20 funtów na pięciu popularnych trasach w Wielkiej Brytanii, chcąc w ten sposób zrekompensować problemy, o których poinformowano wczoraj.

Głośny upadek

Międzynarodowe środowisko lotnicze dowiedziało się wczoraj rano, że brytyjska linia lotnicza Flybe trafiła pod nadzór administracyjny i była zmuszona zawiesić swoją działalność. Kłopoty rozpoczęły się tak naprawdę już kilka miesięcy temu, kiedy to tamtejszy rząd postanowił przekazać na jej rzecz pożyczkę w kwocie 100 milionów funtów. Jak się jednak okazało, w niczym to nie pomogło, czego efektem było natychmiastowe odwołanie wszystkich lotów.

Upadek Flybe dotknął ponad dwa tysiące osób, zatrudnionych u przewoźnika, ale przede wszystkim pasażerów, którzy w jednej chwili dostali informację o odwołanych lotach. W zależności od tego, w jakiej formie klienci nabyli bilety na dane loty, mają możliwość odzyskania części lub całości środków.

Ryanair postanowił zareagować

Dowiadując się o problemach Flybe, irlandzka linia Ryanair postanowiła bardzo szybko zareagować. Do jej oferty weszły tanie taryfy ratunkowe, w ramach których podróżni mogą nabyć bilety za 19,99 funta brytyjskiego na pięciu popularnych trasach. Podróże w ich ramach można wykonywać do końca kwietnia, zaś ich rezerwacji należy dokonać maksymalnie do najbliższej niedzieli, 8 marca (do północy).

W ramach oferty ratunkowej linii Ryanair, podróżni mogą nabyć bilety na trasę Liverpool – Knock (po sześć lotów w tygodniu w marcu i kwietniu), Borunemouth – Dublin (po cztery loty), Belfast – Londyn Stansted (po dwa loty), Bristol – Dublin (po 19 lotów w tygodniu w marcu i 20 w kwietniu), a także Belfast – Manchester (po dwa loty w tygodniu w kwietniu).

blank
Fot. Ryanair.com

Alejandra Ruiz z linii Ryanair wydała specjalne oświadczenie, informując wszystkich pasażerów o ratunkowych możliwościach.

Współpracujemy z CAA, aby pomieścić pasażerów, którzy mogli zostać pozostawieni bez opieki lub ich plany podróży zostały zakłócone przez upadek linii lotniczej. Ponownie apelujemy o bardziej solidne i częste testy warunków skrajnych na słabych finansowo liniach lotniczych i organizatorach wycieczek, aby nie ucierpieli klienci. Klienci Flybe mogą nadal korzystać z najniższych cen i najbardziej niezawodnych usług, przechodząc na Ryanair.

Zobacz też

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Obserwuj nas

427,346FaniLubię
33,449ObserwującyObserwuj
5,711ObserwującyObserwuj

Zobacz też