Pasażerowie Ryanaira byli ostro wkurzeni. Musieli czekać w upale 9 godzin na start samolotu… i to na pokładzie

Nikt nie lubi opóźnionych czy odwołanych lotów, ale już można zacząć wariować, kiedy opóźnienie startu sięga 9 godzin. Ci pasażerowie byli mocno wkurzeni.

9 godzin opóźnienia

Jak informuje portal Edinburgh News, samolot miał lecieć z Lanzarote do Edynburga. Jak tłumaczy rzecznik irlandzkiego przewoźnika było to niemożliwe ze względu na trudne warunki atmosferyczne. Jednak warunki były też trudne dla pasażerów, którzy kilka godzin musieli spędzić na pokładzie, kiedy na zewnątrz szalały 30-stopniowe upały.

John Rafferty, jeden z pasażerów powiedział w wywiadzie:

Pani siedząca obok nas poprosiła o wodę, kiedy w tym upale siedzieliśmy już 3 godziny. Stewardesa powiedziała, że nie jest upoważniona do jej wydania. Jakiś czas później zaczęli sprzedawać wodę i napoje bezalkoholowe za 3 euro. Musiałem zapłacić 3 euro za wodę i 5,50 za panini.

Ale to nie koniec atrakcji. Samolot w końcu ruszył, ale nie do celu… Wylądował w Bordeaux we Francji. Powodem miał być przymusowy postój z racji przekroczenia limitu czasu pracy pracowników. Tam jedna z pasażerek podróżująca z mężem i małym dzieckiem źle się poczuła i konieczne było wezwanie karetki. Dopiero wtedy załoga Ryanaira zaproponowała klientom darmową wodę.

John Rafferty, jeden z pasażerów powiedział w wywiadzie:

Rozumiemy, że czasem coś nieplanowanego może się wydarzyć, ale sposób, w jaki sobie z tym poradzono, był bardzo słaby.

Wielu pasażerów wyładowało swoją furię w mediach społecznościowych, atakując Ryanaira z powodu braku informacji.

Julie McCann napisała na Twitterze:

Nigdy więcej nie będę podróżować samolotem Ryanaira. Jestem przerażona brakiem pomocy, jakiejkolwiek informacji i brakiem wody, którą ostatecznie musieliśmy sobie kupić.

Pasażerowie byli zbulwersowani tym, jak zostali potraktowani. Ostatecznie dotarli do celu po kilkunastu godzinach od planowanego startu.

Rzecznik Ryanair powiedział:

Ten lot z Lanzarote do Edynburga (27 września) był niestety opóźniony z powodu niesprzyjającej pogody na Lanzarote. Ryanair szczerze przeprasza klientów za to opóźnienie, które było całkowicie poza naszą kontrolą.

Kamila Olejarz
Kamila Olejarz
Kulturoznawca z dziennikarską pasją. Zajmuje się wideofilmowaniem. Z wielką pasją i nieukrywaną przyjemnością robi też zdjęcia . Ma niesforną cechę, która nie pozwala jej siedzieć w miejscu. Ciągle myśli o miejscach, jakie mogłaby zobaczyć na świecie. Chętnie bierze udział w różnych projektach artystycznych. Lubi spędzać aktywnie czas. A poza pracą tańczy salsę kubańską.

Zobacz też

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Obserwuj nas

427,346FaniLubię
33,449ObserwującyObserwuj
5,711ObserwującyObserwuj

Zobacz też