Treść strony

9-czy-pasazer-ma-prawo-o-zwrot-kosztow-biletu-gdy-zostanie-umieszczony-w-nizszej-klasie

Wyszukiwarka biletów lotniczych

przelot złożony
1 pasażer
  • Dorośli od 18 lat-1+
  • Młodzież 12-18 lat-0+
  • Dzieci 2-12 lat-0+
  • Niemowlęta do 2 lat-0+
  • Wybierz
Szukaj
  • polska firma
  • 18 lat na rynku
  • 600 000 klientów
  • bezpieczne płatności
  • zawsze korzystne ceny
Tanie loty. Poczuj wolność podróży!

Treść główna

Czy pasażer ma prawo o zwrot kosztów biletu, gdy zostanie umieszczony w niższej klasie?

Odpowiedzi 5

tak, ma prawo
Ma prawo do rekompensaty.
Do 75 % kosztów
A prawo jednak nie dotyczy to 100% zwrotu
Przewoźnik powinien zwrócić w terminie 7 dni: - 30% ceny biletu, jeżeli długość lotu wynosi do 1500 km, - 50% ceny biletu w przypadku wszystkich lotów wewnątrz Unii Europejskiej dłuższych niż 1500 km, - 75% ceny biletu w przypadku wszystkich innych lotów niż wskazane powyżej, a także lotów pomiędzy terytorium Państw Członkowskich Unii Europejskiej a francuskimi departamentami zamorskimi.
Perełki do 200 zł! Co za okazje!33 okazje od 150 Zobacz Jednodniówki i dobówki! Dla tych, którzy naprawdę kochają latać!42 okazje od 161 Zobacz Tu macie wiele do odkrycia! Tanie loty do Grecji49 okazji od 313 Zobacz Gdzie jechać we Włoszech? Daj się skusić na tanie loty na jedną z pięknych wysp!16 okazji od 288 Zobacz Planujesz wakacje w czerwcu? Znajdź idealną propozycję lotu dla siebie!61 okazji od 161 Zobacz Tanie loty z Warszawy! Ruszaj w podróż156 okazji od 206 Zobacz OKAZJE na loty z Wrocławia! Pakujcie walizki!85 okazji od 188 Zobacz HALO KATOWICE! Mamy dla Was najlepsze okazje na loty!53 okazje od 184 Zobacz