Treść główna

Czy pasażer ma prawo o zwrot kosztów biletu, gdy zostanie umieszczony w niższej klasie?

Odpowiedzi (5)

0
tak, ma prawo
0
Ma prawo do rekompensaty.
0
Do 75 % kosztów
0
A prawo jednak nie dotyczy to 100% zwrotu
0
Przewoźnik powinien zwrócić w terminie 7 dni: - 30% ceny biletu, jeżeli długość lotu wynosi do 1500 km, - 50% ceny biletu w przypadku wszystkich lotów wewnątrz Unii Europejskiej dłuższych niż 1500 km, - 75% ceny biletu w przypadku wszystkich innych lotów niż wskazane powyżej, a także lotów pomiędzy terytorium Państw Członkowskich Unii Europejskiej a francuskimi departamentami zamorskimi.
Wpisz swoją odpowiedź

Najlepsze okazje

Czerwcowy weekend w Neapolu! Tanie loty i noclegi oraz pyszne śniadania w stolicy pizzy!721 Sprawdź Odpoczynek na Wyspach Kanaryjskich! Lot i noclegi w świetnej cenie!944 Sprawdź Tam czeka na Ciebie słońce i piękne plaże! Którą wyspę wybierzesz? 30 ofert od 219 Sprawdź Kreta all inclusive w dobrej cenie!1388 Sprawdź
Zobacz wszystkie okazje

Nawigacja dodatkowa