Treść strony

16605-wizzair-nie-odpowiedzial-n-areklamacje-w-terminie

Wyszukiwarka biletów lotniczych

przelot złożony
1 pasażer
  • Dorośli od 18 lat-1+
  • Młodzież 12-18 lat-0+
  • Dzieci 2-12 lat-0+
  • Niemowlęta do 2 lat-0+
  • Wybierz
Szukaj
  • polska firma
  • 20 lat na rynku
  • 600 000 klientów
  • bezpieczne płatności
  • gwarancja najniższej ceny
Tanie loty. Szybko i wygodnie.

Treść główna

wizzair nie odpowiedział n areklamacje w terminie

Dzień dobry, wizzair nie odpowiedział w terminie 30 dni na reklamację dot. opóźnienia lotu. W związku z tym domagam się uznania reklamacji zgodnie z art. 205c ust. 2 i ust. 6 ustawy – Prawo lotnicze. Po 57 dniach i wysłaniu wezwania do zapłaty odpowiedzieli, iż lot był opóźniony z przyczyn niezależnych, co moge dalej zrobic, nadmieniam, iz na lotnisku ni ebyło strajków , warunki pogodowe były ok, inne samoloty stratowały i lądowały bez zakłóceń

Odpowiedzi 2

0
Można też wysłać skargę do ULC
0
Warto odpowiedzieć, że nie wystąpiły przyczyny niezależne i wskazać, że nie było strajków, warunki pogodowe były dobre i że inne samoloty startowały. W razie dalszych problemów można sprobować skorzystać z firmy zajmującej się odszkodowaniami.
Zaloguj się/zarejstruj, aby odpowiedzieć na to pytanie.  Kliknij, by się zalogować.

Najlepsze okazje

Rzym trzeba odwiedzić przynajmniej raz w życiu. Złap okazję na lot!10 ofert od 220 Sprawdź W stronę słońca! Tanie loty na południe! 30 ofert od 151 Sprawdź SKANDYNAWIA to kraina z bajki! Leć się tam w dobrej cenie!26 ofert od 112 Sprawdź Gdzie jechać we Włoszech? Daj się skusić na tanie loty na jedną z pięknych wysp!12 ofert od 307 Sprawdź