Treść strony

  • polska firma
  • 20 lat na rynku
  • 600 000 klientów
  • bezpieczne płatności
  • gwarancja najniższej ceny

Treść główna

wizzair nie odpowiedział n areklamacje w terminie

Dzień dobry, wizzair nie odpowiedział w terminie 30 dni na reklamację dot. opóźnienia lotu. W związku z tym domagam się uznania reklamacji zgodnie z art. 205c ust. 2 i ust. 6 ustawy – Prawo lotnicze. Po 57 dniach i wysłaniu wezwania do zapłaty odpowiedzieli, iż lot był opóźniony z przyczyn niezależnych, co moge dalej zrobic, nadmieniam, iz na lotnisku ni ebyło strajków , warunki pogodowe były ok, inne samoloty stratowały i lądowały bez zakłóceń

Odpowiedzi 2

0
Można też wysłać skargę do ULC
0
Warto odpowiedzieć, że nie wystąpiły przyczyny niezależne i wskazać, że nie było strajków, warunki pogodowe były dobre i że inne samoloty startowały. W razie dalszych problemów można sprobować skorzystać z firmy zajmującej się odszkodowaniami.
Zaloguj się/zarejstruj, aby odpowiedzieć na to pytanie.  Kliknij, by się zalogować.

Najlepsze okazje

Najlepsze SYLWESTROWE okazje czekają! 5 ofert od 363 Sprawdź CYPR ma wiele do zaoferowania, dajcie się porwać WYSPIE AFRODYTY8 ofert od 241 Sprawdź Tanie loty z Warszawy! Ruszaj w podróż30 ofert od 168 Sprawdź Rzym trzeba odwiedzić przynajmniej raz w życiu. Złap okazję na lot!9 ofert od 198 Sprawdź