Treść główna

jak anulować płatność

Dzień dobry, Próba opłacenia rezerwacj zakończyła się niepowodzeniem. Chciałam ponowić płatność, ale nie mam takiej możliwości. W panelu rezerwacji na stronie klienta widnieje oczekuje na płatność. Co mam teraz zrobić aby opłacić lot?

Odpowiedzi (1)

0
W takich sytuacjach z klientem zazwyczaj kontaktuje się pracownik działu obsługi klienta, aby pomóc w finalizacji zamówienia. Jeśli nie chcemy czekać, można spróbować założyć nową rezerwację lub napisać maila do BOK na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. albo zadzwonić na infolinię tel. + 48 32 728 3046 od pn. do pt. w godzinach 8:00 - 16:00.
Wpisz swoją odpowiedź

Najlepsze okazje

Finlandia na weekend! Świetna okazja na city break w Helsinkach!621 Sprawdź Halo WROCŁAW! Pakujcie walizki i w drogę!30 ofert od 82 Sprawdź Zakochaj się w Maderze! 4* hotel last minute z widokiem na ocean 2056 Sprawdź City break w fascynującej Lizbonie. Przeloty i świetny apartament czekają!936 Sprawdź
Zobacz wszystkie okazje

Nawigacja dodatkowa