Treść strony

  • polska firma
  • 20 lat na rynku
  • 600 000 klientów
  • bezpieczne płatności
  • gwarancja najniższej ceny

Treść główna

jak anulować płatność

Dzień dobry, Próba opłacenia rezerwacj zakończyła się niepowodzeniem. Chciałam ponowić płatność, ale nie mam takiej możliwości. W panelu rezerwacji na stronie klienta widnieje oczekuje na płatność. Co mam teraz zrobić aby opłacić lot?

Odpowiedzi 1

0
W takich sytuacjach z klientem zazwyczaj kontaktuje się pracownik działu obsługi klienta, aby pomóc w finalizacji zamówienia. Jeśli nie chcemy czekać, można spróbować założyć nową rezerwację lub napisać maila do BOK na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. albo zadzwonić na infolinię tel. + 48 32 728 3046 od pn. do pt. w godzinach 8:00 - 16:00.
Zaloguj się/zarejstruj, aby odpowiedzieć na to pytanie.  Kliknij, by się zalogować.

Najlepsze okazje

Czas pomyśleć o MAJÓWCE! Sprawdź okazje na długi weekend!6 ofert od 395 Sprawdź Tanie loty z Polski od Wizz Air30 ofert od 99 Sprawdź Tanie loty na greckie wyspy! Zakręci Wam się w głowie od tego piękna12 ofert od 332 Sprawdź Tanie loty z Warszawy! Ruszaj w podróż30 ofert od 112 Sprawdź