Treść strony

Treść główna

jak anulować płatność

Dzień dobry, Próba opłacenia rezerwacj zakończyła się niepowodzeniem. Chciałam ponowić płatność, ale nie mam takiej możliwości. W panelu rezerwacji na stronie klienta widnieje oczekuje na płatność. Co mam teraz zrobić aby opłacić lot?

Odpowiedzi 1

0
W takich sytuacjach z klientem zazwyczaj kontaktuje się pracownik działu obsługi klienta, aby pomóc w finalizacji zamówienia. Jeśli nie chcemy czekać, można spróbować założyć nową rezerwację lub napisać maila do BOK na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. albo zadzwonić na infolinię tel. + 48 32 728 3046 od pn. do pt. w godzinach 8:00 - 16:00.
Wpisz swoją odpowiedź

Najlepsze okazje

Niezapomniany urlop na Wyspach Kanaryjskich! Loty i apartament na cały tydzień!1146 Sprawdź Tanie bilety Ryanair! Najlepsze okazje w jednym miejscu!30 ofert od 42 Sprawdź Tanie loty z Polski od Wizz Air30 ofert od 239 Sprawdź MALTA czeka na Was! Świetne ceny lotów!8 ofert od 218 Sprawdź