Treść strony

  • polska firma
  • 20 lat na rynku
  • 600 000 klientów
  • bezpieczne płatności
  • gwarancja najniższej ceny

Treść główna

Reklamacja w sprawie bagażu

dnia 05.02.2020 listem poleconym wysłałam reklamację dotycząca uszkodzonego bagażu.do dnia dzisiejszego nie mam żadnej info. co w związku z tym problemem dalej.Czy moja reklamacja została w jakiś sposób rozwiązana

Odpowiedzi 1

0
Do kogo wysłała Pani reklamacje? Reklamacje bagażowe wysyła się do linii lotniczej z którą Pani podrożowała (szkodę zgłasza się jeszcze na lotnisku)
Zaloguj się/zarejstruj, aby odpowiedzieć na to pytanie.  Kliknij, by się zalogować.

Najlepsze okazje

Planujesz urlop w SIERPNIU? Wybierz coś dla siebie!30 ofert od 127 Sprawdź Lizbona? Porto? Algarve? O czym marzysz? Zwiedzaj PORTUGALIĘ10 ofert od 398 Sprawdź Tanie loty z Warszawy! Ruszaj w podróż30 ofert od 123 Sprawdź Tanie loty z Polski od Wizz Air30 ofert od 112 Sprawdź