Treść strony

9-czy-pasazer-ma-prawo-o-zwrot-kosztow-biletu-gdy-zostanie-umieszczony-w-nizszej-klasie

Wyszukiwarka biletów lotniczych

przelot złożony
1 pasażer
  • Dorośli od 18 lat-1+
  • Młodzież 12-18 lat-0+
  • Dzieci 2-12 lat-0+
  • Niemowlęta do 2 lat-0+
  • Wybierz
Szukaj
  • polska firma
  • 20 lat na rynku
  • 600 000 klientów
  • bezpieczne płatności
  • gwarancja najniższej ceny
Tanie loty. Szybko i wygodnie.

Treść główna

Czy pasażer ma prawo o zwrot kosztów biletu, gdy zostanie umieszczony w niższej klasie?

Odpowiedzi 5

0
tak, ma prawo
0
Ma prawo do rekompensaty.
0
Do 75 % kosztów
0
A prawo jednak nie dotyczy to 100% zwrotu
0
Przewoźnik powinien zwrócić w terminie 7 dni: - 30% ceny biletu, jeżeli długość lotu wynosi do 1500 km, - 50% ceny biletu w przypadku wszystkich lotów wewnątrz Unii Europejskiej dłuższych niż 1500 km, - 75% ceny biletu w przypadku wszystkich innych lotów niż wskazane powyżej, a także lotów pomiędzy terytorium Państw Członkowskich Unii Europejskiej a francuskimi departamentami zamorskimi.
Zaloguj się/zarejstruj, aby odpowiedzieć na to pytanie.  Kliknij, by się zalogować.

Najlepsze okazje

Tanie loty z Warszawy! Ruszaj w podróż30 ofert od 116 Sprawdź Tanie loty z Polski od Wizz Air30 ofert od 117 Sprawdź Europejskie STOLICE na wyciągnięcie ręki! Lećcie30 ofert od 112 Sprawdź Gdzie jechać we Włoszech? Daj się skusić na tanie loty na jedną z pięknych wysp!12 ofert od 279 Sprawdź