Najnowsze wpisy

Dodane przez w w Promocje

Wszystkie drogi prowadzą do Rzymu. Dzisiaj proponujemy Wam lot do Rzymu na weekend. Bilety lotnicze do Rzymu Ciampino z Poznania można kupić już za 180 zł/os w dwie strony.

sofitel hotel roma villa borghese
Spędź kilka dni w Rzymie
Fot. Sofitel Roma

Dodane przez w w Promocje

Dziś mamy propozycję dla mieszkańców zachodniej Polski. W systemie Wizz Air można znaleźć bilety do Paryża Beauvais za 78 zł w dwie strony w grudniu!

Wieża Eiffla w Paryżu
Wieża Eiffla - wizytówka Paryża

Dodane przez w w Podróże

Wygrałam w lipcowym konkursie pobyt w pałacu Chojnata i tak się złożyło, że w sierpniu wyjeżdżałam do Włoch, więc postanowiłam skorzytać we wrześniu z nagrody, kiedy mogłam spokojnie wziąć jeden dzień urlopu. Wcześniej zadzwoniłam do pałacu z zapytaniem o rezerwację terminu i nie było z tym żadnego problemu, pani poprosiła o przysłanie maila. Wybrałam termin 13-15 września i wysłałam maila, do którego dołączyłam informację o voucherze. Przyszedł piątek i trzeba się było pakować, ale trudny był wybór ubrań, bo to niby trzy dni, ale co ze sobą zabrać, eleganckie czy sportowe ubrania, w końcu zabrałam te i te. Później okazało się, że wszyscy chodzili ubrani na luzie.

Dodane przez w w Aktualności

Na dzisiejszej konferencji prasowej w Gdańsku, Ryanair ogłosił wznowienie bezpośrednich lotów do Hiszpanii. Już w marcu zostanie uruchomione połączenie do Alicante.

Dodane przez w w Aktualności

Podczas dzisiejszej konferencji prasowej linii lotniczych Ryanair, którą poprowadził sam prezes, Michael O’Leary,  przedstawiony został nowy kształt siatki połączeń w Modlinie na sezon lato 2015.

Dodane przez w w Promocje

Romantyczna Wenecja, miasto zakochanych... Idealne miejsce na Walentynki! Proponujemy Wam tanie loty do Wenecji z easyJet w bardzo atrakcyjnej cenie! Lot w dwie strony już za 221 zł!

tanie loty do Wenecji
Wenecja
Fot. freeimages.com

Co prawda wylot jest z Berlina, ale łatwo i tanio dojedziemy tam autobusem.

Dodane przez w w Aktualności

W nowym sezonie linie lotnicze Eurolot uruchomią nowe połączenie z Portu Lotniczego Wrocław do Warszawy. Poranny lot to świetna oferta dla pasażerów, którzy planują spotkania biznesowe w stolicy na godzinę 9 rano!

Dodane przez w w Promocje

Dzisiaj mamy dla Was tanie loty do Londynu na weekend - spędźcie krótki city break w stolicy Wielkiej Brytanii. Cena jest bardzo zachęcająca - tylko 168 zł za lot w dwie strony!

London Tower
Londyn
fot. freeimages.com

Dodane przez w w Podróże

Następnego dnia po przylocie wraz z pozostałymi wolontariuszkami pojechałem razem z koordynatorką Rebeccą (Europejką mieszkającą na stałe w Obomeng, blisko naszego miasta) do miasta na tzw. "orientację". Było to najlepsze, co mogliśmy zrobić tego dnia, bo zobaczyliśmy jak będzie wyglądać nasze codzienne "radzenie sobie w Ghanie"- niekiedy proste rzeczy, jak zrobienie zakupów, kupienie doładowania do telefonu czy uzyskanie dostępu do internetu potrafią być trudne, gdy znajdziemy się w kompletnie nam nieznanych warunkach i otoczeniu. Na zakupy pojechaliśmy do małego miasta Mpraeso, tak więc wielu z nas miało obawy, jak będzie wyglądał lokalny sklep, lub, czy będzie gdzie kupić gotowe jedzenie itp.

Jak należało się spodziewać, wszystko okazało się być w istocie dość proste. Transport publiczny nie istnieje, za to średnio co 5 sekund trąbi na Ciebie przejeżdżająca taksówka- to forma pytania, czy chcemy być podwiezieni. Taksówki działają prawie jak autobusy, to znaczy zgarniają wszystkich, którzy chcą jechać mniej więcej po wyznaczonej przez kierowcę trasie. Przejazd z centrum Mpraeso do naszego domu (około 3-4 kilometry) kosztował zwykle 1-2 cedi, w przeliczeniu około 90groszy-1,90zł. Niedrogo. Zwłaszcza, że nie trzeba na nią czekać- taksówki w ciągu dnia jeżdżą w tę i z powrotem, więc nie było problemu z dostaniem się do miasta w każdej chwili. Z bezpieczeństwem takich podróży jest mniej więcej tak jak w Polsce- o ile nie wsiądzie się do nieoznakowanego samochodu z przyciemnianymi szybami, po otwarciu których kierowca mówi "heyyy, come here my brotha, I show you somethinnn", to nie ma się o co obawiać. O cenę przy wejściu nie trzeba zbytnio pytać- na pewno przy końcu trasy nie usłyszymy ceny z kosmosu. Co najwyżej, jeżeli zapytamy przed wejściem do taksówki okazując dość szczerze niepewność, czy na pewno chcemy jechać, możemy spodziewać się rabatu rzędu 50 pesewas (1/2 cedi) ;)

Dodane przez w w Podróże

Macie już na koncie taki wyjazd gdy pogoda krzyżuje wszystkie lub prawie wszystkie plany? Tak mniej więcej wyglądał nasz pobyt w Bratysławie. Do stolicy Słowacji wybraliśmy się pociągiem relacji Warszawa -Budapeszt. Cena biletu w promocji to 29 E. O pociągu można powiedzieć, że jest na prawdę komfortowy, przedziały II klasy są przeznaczone dla 6 osób. Zdziwiło mnie, że jest w nich tyle miejsca na rowery.

Oceń ten wpis:

Dołącz do Społeczności Podróżników

Zaloguj się, aby korzystać z wszystkich funkcjonalności serwisu. To jest darmowe i zajmie tylko kilkanaście sekund!