Treść strony

  • polska firma
  • 20 lat na rynku
  • 600 000 klientów
  • bezpieczne płatności
  • gwarancja najniższej ceny

Treść główna

Jennifer Aniston gwiazdą najnowszej kampanii reklamowej Emirates

Jennifer Aniston gwiazdą najnowszej kampanii reklamowej Emirates

Linie Emirates zaprezentowały wczoraj długo wyczekiwaną reklamę telewizyjną z udziałem hollywoodzkiej aktorki, reżyserki i producentki filmowej - Jennifer Aniston. Tym samym przewoźnik po raz pierwszy w historii nawiązał współpracę z gwiazdą filmową światowego formatu przy realizacji internetowo-telewizyjnej kampanii reklamowej.

Aktorka, nagradzana w przeszłości m.in. Złotym Globem i telewizyjną nagrodą Emmy, w dowcipnej reklamie Emirates prezentuje swój komediowy kunszt. Na początku spotu Aniston gorączkowo rozgląda się po kabinie samolotu w poszukiwaniu prysznica, za co wyśmiewa ją personel pokładowy. Okazuje się, że to zły sen, a aktorka budzi się w swojej prywatnej kabinie w klasie pierwszej Emirates i szybko bierze prysznic w Shower Spa, a następnie udaje się do salonu pokładowego – wizytówki samolotów A380 należących do linii.

Urok i rozpoznawalność Jennifer Aniston wśród widzów na całym świecie czynią z niej doskonałą twarz naszej kampanii. Aniston należy do najbardziej pracowitych kobiet Hollywood, w związku z czym – podobnie jak wielu naszych klientów – jest w stanie znaleźć chwilę odpoczynku tylko w czasie podróży. Nasze linie dokładają wszelkich starań, aby te chwile relaksu były wyjątkowe.
W ramach odmiany od typowych reklam linii lotniczych postanowiliśmy przedstawić naszą niesamowitą ofertę pokładową w humorystyczny sposób. Jennifer Aniston wydała nam się najlepszą kandydatką do tej roli i dla niej napisaliśmy scenariusz. Na planie wyróżniała się profesjonalizmem i talentem komediowym. Jesteśmy bardzo zadowoleni z rezultatu

 - mówił Boutros Boutros, starszy wiceprezes Emirates ds. komunikacji korporacyjnej, marketingu i marki.

Reklamę wyreżyserował weteran branży, nominowany do Oskara Bryan Buckley, który zdobył uznanie serią reklam emitowanych w czasie finałów Super Bowl. Londyńska agencja RKCR/Y&R opracowała koncepcję reklamy, a scenariusz powstał przy współpracy agencji z Bryanem Buckleyem i zespołem ds. reklamy Emirates. Globalna kampania internetowo-telewizyjna rozpocznie się w Stanach Zjednoczonych i ZEA, a w listopadzie ukaże się także w innych państwach, w których linie Emirates prowadzą działalność na dużą skalę, m.in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Włoszech, Indiach i Australii. Do tej pory linie Emirates zainwestowały w ramach kampanii 20 mln dolarów na emisję spotów reklamowych na całym świecie w wersji 30- i 60-sekundowej.

Reklamę można obejrzeć na stronie Emirates lub na kanale Emirates na YouTubie.

źródło: Emirates

Papierowa kosmetyczka Paprcuts - prezentacja produ...
Mapa - Afryka bez eboli

Alerty cenowe

Ustaw gdzie i kiedy chcesz lecieć, a my zajmiemy się resztą!

Najlepsze okazje

Czas pomyśleć o MAJÓWCE! Sprawdź okazje na długi weekend!7 ofert od 376 Sprawdź Tanie loty z Polski od Wizz Air30 ofert od 99 Sprawdź Tanie loty na greckie wyspy! Zakręci Wam się w głowie od tego piękna12 ofert od 276 Sprawdź Tanie loty z Warszawy! Ruszaj w podróż30 ofert od 116 Sprawdź