Treść strony

  • polska firma
  • 20 lat na rynku
  • 600 000 klientów
  • bezpieczne płatności
  • gwarancja najniższej ceny

Treść główna

PLL LOT: Nie ma prostszego sposobu na podróż do Japonii!

PLL LOT: Nie ma prostszego sposobu na podróż do Japonii!

​Prosto do Japonii! Tak brzmi hasło kampanii reklamowej LOT-u, która właśnie pojawiła się w mediach w całej Polsce. Przewoźnik zaprasza na pokłady Dreamlinerów, które do Tokio wystartują już 13 stycznia. To nie tylko najłatwiejszy i najszybszy sposób by polecieć do Kraju Kwitnącej Wiśni. To również atrakcyjna oferta cenowa – już od 1799 złotych za podróż w dwie strony z Warszawy!

​Rejsy LOT-u do Tokio będą pierwszym, bezpośrednim połączeniem między Polską a Japonią. To daje pasażerom wymierne korzyści, niezależnie od tego czy lecą na wakacje, czy w biznesową podróż.

Pokazujemy, że Japonia jeszcze nigdy nie była tak bardzo w zasięgu ręki polskich pasażerów. Jako jedyni oferujemy wygodny, bezpośredni i zaledwie 10-godzinny rejs z Warszawy do Tokio najnowocześniejszym samolotem świata - Boeingiem 787 Dreamliner. A to wszystko za niesamowicie atrakcyjną cenę – już od 1799 złotych za bilet w dwie strony - mówi Agnieszka Plencler, Dyrektor Biura Marketingu i Produktu LOT. – Do promowania Japonii wybraliśmy Japonkę ubraną w tradycyjny strój oraz widok na świętą górę Fiji. Mamy nadzieję, że podbudzimy w ten sposób apetyt na Tokio i nasze nowe bezpośrednie połączenie. Zapraszamy, prosto do Japonii! – dodaje.

​Rozpoczynająca się kampania będzie obecna m.in. w internecie, prasie i nośnikach citylight w największych miastach Polski: w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi, Szczecinie i Trójmieście. Już 2 listopada ruszy też kampania reklamowa LOT w Japonii, promująca bezpośrednie rejsy do Warszawy. 

Kampania w Japonii ma sprawić, by Warszawa i Polska pojawiły się w świadomości Japończyków jako miejsca warte odwiedzenia. Idea kreatywna, wykorzystana w kampanii oparta jest na wykorzystaniu unikatowego, japońskiego motywu „PO", symbolizującego pozytywne emocje, ekscytację i zauroczenie. Symbol pojawi się w materiałach reklamowych w kontekście nowego na rynku japońskim przewoźnika i celu podróży – Polski, która swoją różnorodnością, kulturą, tradycją i pięknem jest w stanie zafascynować japońskich turystów i zapewnić im wyjątkowe wrażenia. 

Dreamlinery LOT-u będą obsługiwały połączenie do Tokio od 13 stycznia trzy razy w tygodniu. Pasażerowie będą mieli do dyspozycji aż trzy klasy podróży – LOT Business Class z restauracyjną kuchnią i rozkładanymi do pozycji leżącej fotelami, LOT Premium Economy z dużo większą ilością prywatnej przestrzenii oraz rozbudowanym menu posiłków i napojów, oraz komfortową i nowoczesną - LOT Economy Class - z indywidualnym systemem rozrywki, indywidualnymi podnóżkami i zagłówkamii smacznymi posiłkami w trakcie rejsu. 

Specjalnie dla klientów z Azji LOT wprowadzi między innymi japońskie dania do menu, natomiast w systemie rozrywki pokładowej znajdą się japońskie filmy, seriale i muzyka. Cały system rozrywki pokładowej będzie dostępny w japońskiej wersji językowej. Na pokładzie zawsze będzie znajdowała się osoba z personelu pokładowego mówiąca po japońsku. 

Tokio to dla LOT naturalny kierunek, za którym przemawiają dane ekonomiczne. Rocznie z Polski do Japonii podróżuje około 23 tysięcy osób, z całego regionu Europy Środkowo-Wschodniej 136 tysięcy. Co roku z Japonii do Polski przylatuje natomiast aż 41 tysięcy osób, a do Europy Środkowo-Wschodniej 245 tysięcy. Prognozy mówią o co najmniej 2 procentowym wzroście rok do roku, w kolejnych latach. 

Wśród przyszłych pasażerów LOT znajdą się zarówno turyści, jak i duża liczba biznesmenów. W Polsce funkcjonuje około 300 japońskich firm, z czego 80 ma nad Wisłą swoje linie produkcyjne. Znacząca jest też wartość wymiany handlowej. Tylko w ubiegłym roku z Polski do Japonii wyeksportowano towary o wartości 770 mln euro, z Japonii do Polski ponad 1,2 mld euro. 

Jednym z największych atutów połączenia LOT-u do Tokio będzie maksymalnie krótki czas podróży nie tylko z Polski, ale także z innych krajów tak zwanej Nowej Europy. Przesiadki w Warszawie będą o wiele bardziej komfortowe niż te oferowane przez większe huby. 

Od dzisiaj do 30 listopada trwa promocja na bilety do Tokio. Ceny zaczynają się już od 1799 PLN w obie strony. Promocja obejmuje wyloty z polskich lotnisk (Kraków, Poznań, Gdańsk, Wrocław, Katowice, Rzeszów, Szczecin i Warszawa) na podróże od 13 stycznia 2016 roku.

źródło i zdjęcia: PLL LOT

Papierowa kosmetyczka Paprcuts - prezentacja produ...
Mapa - Afryka bez eboli