Treść strony

Treść główna

500 tys. rezerwacji w jeden dzień - nowy rekord easyJet

500 tys. rezerwacji w jeden dzień - nowy rekord easyJet

​Linia easyJet odnotowała w czwartek 10 września swój kolejny rekordowy dzień! Ponad pół miliona miejsc zostało zarezerwowanych wciągu jednego tylko dnia przez klientów bookujących tłumnie loty na wiosnę i wczesne lato 2016.

Jak donosi linia - sprzedaż biletów wzrosła nie tylko w Europie, ale także na chińskich i amerykańskich stronach easyJet. Zainteresowanie pasażerów było tak ogromne, że w jednym momencie linia lotnicza dokonała rezerwacji na więcej niż 800 miejsc na minutę - co stanowi równowartość wypełnienia pięciu samolotów.

Liczba pasażerów wybierających rezerwację za pomocą urządzeń mobilnych podwoiła się również z roku na rok. Stanowi to dobre odzwierciedlenie rozwoju produktów mobilnych i cyfrowych. Stały się one szybsze i łatwiejsze niż kiedykolwiek, aby reagować na nowe potrzeby klientów i ułatwiać planowanie podróży.

Jak twierdzą przedstawiciele linii - aplikacja easyJet jest najszybszą aplikacją podróżną na rynku. Zdobyła ona szereg nagród, w tym dla najlepszych aplikacji B2C Travolution, GrandPrix w kategorii "Marketing on Mobile" i została ona wyróżniony jako "najbardziej innowacyjna aplikacja" na Mobile World Congress. 

Od wprowadzenia na rynek pierwszej aplikacji na iPhone w 2011 roku ewoluowała ona od łatwej rezerwacji i check-in, dołączając popularne funkcje, takie jak skanowanie paszportów, śledzenie lotu na żywo czy mobilne karty pokładowe.

Dni o największej liczbie rezerwacji przypadają zwykle w czasie styczniowej sprzedaży. Zeszłotygodniowy sukces jest dowodem na atrakcyjność wiodącej europejskiej sieci easyJet docierającej do głównych portów lotniczych. Widzimy, że coraz więcej klientów rezerwuje loty wcześniej, aby być pewnym, że dolecą do najlepszych portów lotniczych, w najlepszym terminie i w najlepszej cenie, oferowanych przez easyJet. Rosnąca liczba rezerwacji świadczy również o naszym systemie rezerwacyjnym, który sprawia, że ​​łatwiej niż kiedykolwiek klienci mogą zarezerwować swój lot.

- Peter Duffy, dyrektor handlowy easyJet

​źródło: easyJet

Papierowa kosmetyczka Paprcuts - prezentacja produ...
Mapa - Afryka bez eboli