Treść strony

5170-lanzarote-all-inclusive

Wyszukiwarka biletów lotniczych

przelot złożony
1 pasażer
  • Dorośli od 18 lat-1+
  • Młodzież 12-18 lat-0+
  • Dzieci 2-12 lat-0+
  • Niemowlęta do 2 lat-0+
  • Wybierz
Szukaj
  • polska firma
  • 20 lat na rynku
  • 600 000 klientów
  • bezpieczne płatności
  • gwarancja najniższej ceny
Tanie loty. Szybko i wygodnie.

Treść główna

Ryanair punktualny w czerwcu na 91%

Ryanair punktualny w czerwcu na 91%

Ryanair, ulubiona linia lotnicza Europy, opublikowała wczoraj czerwcowe statystyki, które potwierdzają najwyższy poziom usług wśród linii lotniczych w Europie.

  • Punktualność na 55000 lotów wyniosła 91%!
  • Mniej niż 1 reklamacja na 1000 pasażerów
  • Mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 2000 pasażerów
  • Odpowiedzi na 99% reklamacji udzielono w ciągu 7 dni

Robin Kiely z Ryanaira powiedział:

Ryanair przewiózł w czerwcu ponad 9,5m pasażerów. Punktualność naszych lotów (z ponad 55000) w czerwcu wyniosła 91%, co potwierdza wzrost poziomu obsługi klienta. Klienci Ryanaira mogą również zarezerwować bilety na naszej nowej, ulepszonej stronie internetowej, a także korzystać z aplikacji mobilnej z mobilną wersją kart pokładowych. Możliwośc posiadania dwóch bagaży podręcznych, przydzielone miejsca w samolocie, nasze nowe taryfy Family Extra i Business Plus, a także możliwość korzystania z telefonu komórkowego podczas całego lotu potwierdzają, że Ryaniar dostarcza znacznie więcej niż tylko niskie ceny.

Wyniki w czerwcu 2015 roku:

  • Punktualność lotów - 91% (czerwiec 2014r. - 81%)
  • Ilość reklamacji na 1000 pasażerów - 0,60 (czerwiec 2014r. - 0,69)
  • Ilość reklamacji dot. bagażu na 2000 pasażerów - 0,16 (czerwiec 2014r. - 0,41)
  • Odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni - 99% (czerwiec 2014r. - 99%)

źródło: Ryanair

Papierowa kosmetyczka Paprcuts - prezentacja produ...
Mapa - Afryka bez eboli