Treść strony

5062-bilety-lotnicze-warszawa-burksela

Wyszukiwarka biletów lotniczych

przelot złożony
1 pasażer
  • Dorośli od 18 lat-1+
  • Młodzież 12-18 lat-0+
  • Dzieci 2-12 lat-0+
  • Niemowlęta do 2 lat-0+
  • Wybierz
Szukaj
  • polska firma
  • 20 lat na rynku
  • 600 000 klientów
  • bezpieczne płatności
  • gwarancja najniższej ceny
Tanie loty. Szybko i wygodnie.

Treść główna

LOT partnerem Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi

LOT partnerem Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi

To już kolejny rok, w którym LOT jest partnerem globalnej Kampanii Estée Lauder na Rzecz Walki z Rakiem Piersi. Tegoroczna polska edycja została zainaugurowana podczas spotkania w restauracji Belvedere w Warszawie, którego gośćmi byli zarówno partnerzy jak też wybitni specjaliści w dziedzinie profilaktyki antynowotworowej. Już w październiku w ramach akcji stewardessy i stewardzi LOT-u umieszczą na klapach swoich mundurów charakterystyczne różowe wstążki. Na pokładach samolotów polskiego przewoźnika pojawią się również zapowiedzi o akcji, uświadamiające jak istotna jest profilaktyka antynowotworowa. Kampania po raz kolejny odbywa się pod hasłem „Pokonajmy raka piersi. Razem mamy większą siłę”.

Październik, jak co roku, obchodzony jest jako miesiąc walki z rakiem na całym świecie. W tym roku LOT po raz kolejny został partnerem spod znaku „Różowej wstążki”. Ponownie przyłączył się do akcji promującej profilaktykę, szerząc ideę projektu – wczesne wykrycie raka piersi może uratować życie. 

W październiku personel pokładowy PLL LOT oraz obsługa naziemna będzie nosić na klapach mundurów różowe wstążeczki symbolizujące akcję. Dodatkowo, przez miesiąc informacje na temat kampanii przekazywane będą także podczas zapowiedzi pokładowych w czasie rejsów polskiego przewoźnika. Z kolei w punktach sprzedaży, kasach na Lotnisku Chopina w Warszawie oraz w siedzibie LOT-u każdy chętny otrzyma symboliczną różową wstążkę.

„Dzięki LOT-owi misja kampanii po raz kolejny dotrze do tysięcy ludzi w ponad 40 destynacjach, do których latamy, nie tylko w Europie, ale także w Ameryce Północnej i Azji. Z zaangażowaniem wspieramy wszelkie przedsięwzięcia promujące postawy prozdrowotne, bo jako linia lotnicza doskonale zdajemy sobie sprawę, jak ważne dla każdego z nas jest bezpieczeństwo i zdrowie. Od lat z dumą nosimy więc różowe wstążki, aktywnie angażujemy się w kampanię Estée Lauder i zachęcamy naszych pracowników i pasażerów do profilaktyki antynowotworowej, w tym raka piersi” – mówi Adrian Kubicki, Pełniący Obowiązki Rzecznika Prasowego Polskich Linii Lotniczych LOT.

Źródło: informacja prasowa

Papierowa kosmetyczka Paprcuts - prezentacja produ...
Mapa - Afryka bez eboli