Treść strony

2863-urlop-w-irlandii

Wyszukiwarka biletów lotniczych

przelot złożony
1 pasażer
  • Dorośli od 18 lat-1+
  • Młodzież 12-18 lat-0+
  • Dzieci 2-12 lat-0+
  • Niemowlęta do 2 lat-0+
  • Wybierz
Szukaj
  • polska firma
  • 20 lat na rynku
  • 600 000 klientów
  • bezpieczne płatności
  • gwarancja najniższej ceny
Tanie loty. Szybko i wygodnie.

Treść główna

LOT wspiera Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi

LOT aktywnie wspiera Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi
Fot. PLL LOT

Polskie Linie Lotnicze LOT zaangażowały się w Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi. Przez cały październik, który co roku obchodzony jest jako miesiąc walki z rakiem piersi, personel pokładowy LOT-u będzie nosił symboliczne różowe wstążki wpięte w klapy mundurów. W dniu inauguracji akcji na wszystkich lotach PLL LOT odczytywane były także specjalnie przygotowane zapowiedzi pokładowe na temat Kampanii i profilaktyki raka piersi. Kampania ma na celu przypominać o znaczeniu profilaktyki w walce z chorobą, która odpowiednio wcześnie wykryta może być całkowicie wyleczalna.

LOT wspiera Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi nie tylko na pokładach samolotów. Ulotki na temat akcji dostępne są w biurach LOT-u w całym kraju. Obszerny materiał na temat profilaktyki raka piersi znalazł się w magazynie pokładowym PLL LOT Kaleidoscope. Dodatkowo na czas Kampanii zaadaptowana została strona www.lot.com, gdzie obok logo LOT pojawiła się symboliczna różowa wstążka. 

"W Polskich Liniach Lotniczych LOT pracuje wiele kobiet, w tym około 600 stewardes i aż 9 pań za sterami samolotów. Dbając o bezpieczeństwo i komfort podróży naszych pasażerów pełnią najważniejszą funkcję w firmie. Dlatego, mając na uwadze misję kampanii, którą jest szerzenie wiedzy o raku piersi oraz przekazywanie przesłania, że wczesne wykrycie choroby może uratować życie, LOT bez wahania zaangażował się w akcję" – mówi Wiesława Musiał, Członek Zarządu PLL LOT. 

Organizatorem międzynarodowej Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi, skupiającej się na ratowaniu życia kobiet na całym świecie i realizacji wizji świata bez raka piersi,  firma Estée Lauder Companies. Pomysłodawczynią samej idei różowej wstążki jest wiceprezes firmy Evelyn Lauder.

Źródło: PLL LOT

Bilety do Berlina - 2 w cenie 1!
Świat w kolorach tęczy