Treść strony

Treść główna

Laur konsumenta dla Air Italy Polska

Kolejna nagroda dla Air Italy Polska
Fot. Air Italy Polska

Linia lotnicza Air Italy Polska została uhonorowana złotym godłem "Laur Konsumenta 2010". Jest to już druga nagroda linii w tym programie konsumenckim.

'Laur Konsumenta i Klienta' jest zakrojonym na szeroką skalę, ogólnopolskim sondażem, którego celem jest wskazanie produktów i usług, cieszących się największym zaufaniem konsumentów.

"Jesteśmy dumni, że nasi klienci kolejny raz docenili starania Air Italy Polska. Przyznane wyróżnienie jest potwierdzeniem, że obraliśmy właściwy kierunek działania. Dobre samopoczucie na każdym etapie podróży, komfort i bezpieczeństwo pasażerów są dla nas największym priorytetem" - powiedział Mariusz Szpikowski, prezes Air Italy Polska i dodał - "Dziękujemy wszystkim, którzy na nas głosowali. Ta nagroda mobilizuje nas jeszcze bardziej do utrzymania jak najwyższego poziomu usług. Przez słowo jakość, oprócz komfortu pasażerów i najlepszego stanu technicznego samolotów, który przekłada się na bezpieczeństwo, rozumiemy także transparentność relacji z tour operatorami i pasażerami. Dbałość o te elementy jest niezbędna do osiągnięcia sukcesu."

Air Italy Polska działa na polskim rynku od 2007. Linia wykonuje loty czarterowe ze swojej bazy operacyjnej - Lotniska Chopina w Warszawie oraz lotnisk regionalnych w Katowicach, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu.

Źródło: Air Italy Polska

Bilety do Berlina - 2 w cenie 1!
Świat w kolorach tęczy