Treść strony

2847-tanie-bilety-las-palmas

Wyszukiwarka biletów lotniczych

przelot złożony
1 pasażer
  • Dorośli od 18 lat-1+
  • Młodzież 12-18 lat-0+
  • Dzieci 2-12 lat-0+
  • Niemowlęta do 2 lat-0+
  • Wybierz
Szukaj
  • polska firma
  • 20 lat na rynku
  • 600 000 klientów
  • bezpieczne płatności
  • gwarancja najniższej ceny
Tanie loty. Szybko i wygodnie.

Treść główna

Lotnisko Chopina przyjazne klientom

lotnisko Chopina przyjazne klientom
Fot. Lotnisko Chopina

Lotnisko Chopina w Warszawie zostało laureatem Godła Firma Przyjazna Klientowi. Wyróżnienie jest przyznawane przez Fundację Obserwatorium firmom i instytucjom działającym na terenie Polski, które wyróżniają się pod względem nowoczesnej i profesjonalnej obsługi klienta.

Każdy podmiot starający się o Godło Firma Przyjazna Klientowi poddaje się niezależnemu audytowi, który weryfikuje założenia polityki obsługi klienta. Zewnętrzny podmiot dokonuje oceny sposobu funkcjonowania przedsiębiorstwa z wykorzystaniem zróżnicowanych narzędzi badawczych, m.in. badania kwestionariuszowego Customer Care Index, indywidualnych wywiadów pogłębionych czy badania Mystery Klient. Udział w programie umożliwia również porównanie wyników danej firmy z innymi podmiotami prowadzącymi działalność w Polsce. W ramach programu oceniane są, m.in.: poziom satysfakcji klienta, profesjonalizm kadry oraz efektywność działań. Nie bez znaczenia pozostaje ocena poziomu komunikacji firmy z otoczeniem – tak biznesowym, jak i wobec klienta indywidualnego.

„To wyróżnienie ma dla nas wartość szczególną. Z myślą o klientach, ich komforcie realizujemy działania inwestycyjne i wzbogacamy naszą ofertę. Bez naszych klientów nie moglibyśmy osiągnąć tak dobrego wyniku. Co więcej, Godło Firmy Przyjaznej Klientowi przyznaje instytucja niezależna, opierając się na wynikach wieloetapowego badania, a to daje gwarancję, że laureat Godła Firma Przyjazna Klientowi to podmiot rzeczywiście godny zaufania” – powiedział Radosław Żuk, Dyrektor Biura Public Relations P. P. „Porty Lotnicze”.

Godło Firmy Przyjaznej Klientowi jest przyznawane od 2002 r. Do tej pory udział w Programie wzięło ponad 700 firm i instytucji. Gala wręczeni a Certyfikatów Firma Przyjazna Klientowi odbyła się w poniedziałek, 27 września w Hotelu Polonia Palace.

Źródło: Lotnisko Chopina

Bilety do Berlina - 2 w cenie 1!
Świat w kolorach tęczy