Treść strony

Treść główna

Muzyczna kampania Wizz Air

Muzyczna kampania Wizz Air

Niskokosztowe linie lotnicze Wizz Air wraz z Brytyjską Organizacją Turystyczną Visit Britain przygotowały kampanię "Britain Rocks" mającą zachęcić polskich fanów muzyki do podróży do Wielkiej Brytanii. Akcja wystartuje 17 września 2009 r.

W ramach kampanii zorganizowany zostanie konkurs, w którym główną nagrodą będzie wyjazd dla 4 osób do Liverpoolu. Zwycięzcy otrzymają m.in. darmowy przelot liniami Wizz Air, bilety wstępu do Muzeum Beatles Story, udział w wycieczce śladami tego zespołu oraz wiele innych nagród.

- Po wstąpieniu Polski do Unii Europejskiej rozpoczęła się fala emigracji Polaków na Wyspy Brytyjskie" - mówi Natasa Kazmer, Dyrektor ds. Komunikacji i Public Affairs w Wizz Air. - W skojarzeniach wielu Polaków Wielka Brytania figuruje jako kraj, do którego wyjeżdża się przede wszystkim w celach zarobkowych. Chcemy obalić ten mit i pokazać Polakom jej inną, ciekawszą stronę - dodaje.

To właśnie z Wielkiej Brytanii wywodzi się wiele ikon muzyki, takich jak The Beatles, The Rolling Stones, Pink Floyd czy Queen. Dzięki Wizz Air polscy fani muzyki mają możliwość dostania się na koncert ulubionej gwiazdy. Wizz Air oferuje loty do Wielkiej Brytanii z 5 polskich miast: Gdańska, Warszawy, Poznania, Katowic oraz Wrocławia na 14 trasach. Samoloty przewoźnika lądują na lotniskach London-Luton, Liverpool, Gatwick-Prestwick oraz Doncaster-Sheffield.

Bilety na wszystkie loty do Wielkiej Brytanii w promocyjnych cenach zaczynają się już od 100 zł (przelot w jedną stronę, cena zawiera opłaty i podatki).

Źródło: Wizz Air

Bilety do Berlina - 2 w cenie 1!
Świat w kolorach tęczy