Treść strony

Treść główna

Regularne jak British Airways

waiting
Regularne jak British Airways

Zgodnie ze statystykami opublikowanymi przez Asociation of European Airlines (AEA), linie lotnicze British Airways odnotowały najwyższy wynik punktualności lotów w swojej historii. W maju 87 procent samolotów było o czasie.

Wynik BA jest o 20 procent w porównaniu z sezonem zimowym 2007/2008. Podczas okresu Świąt Wielkanocnych, kiedy ruch powietrzny jest wzmożony, ponad 85% wszystkich lotów BA wystartowało punktualnie. Na lotnisku Gatwick, które jest drugą bazą British Airways, przewoźnik odnotował 94 procentową punktualność w maju oraz 92 procentową punktualność w kwietniu 2009

Do poprawy punktualności przyczyniło się otwarcie Terminalu 5 na lotnisku Heathrow, na którym obsługiwane są wyłącznie loty British Airways. W kwietniu i maju bieżącego roku obsłużono tu około 30 000 lotów. 75 procent spośród wszystkich pasażerów, którzy z nich skorzystali oceniło serwis British Airways, jako bardzo satysfakcjonujący lub maksymalnie satysfakcjonujący.

Dzięki rozwiązaniom zastosowanym przez linie BA na T5, znacznemu przyspieszeniu uległy procesy odprawy pasażerskiej, kontroli bezpieczeństwa, transferów czy dostarczania bagaży.
Linie lotnicze British Airways poprawiły również swoje statystyki bagażowe. Liczba bagaży, których doręczenie do właścicieli było opóźnione została zredukowana do 10 bagaży na 1000 pasażerów. Wynik ten to ogromny spadek w porównaniu z rekordową ilością 38 opóźnionych bagaży na 1000 pasażerów, jaką odnotowano w lecie 2007 roku.

- Nigdy wcześniej nie mieliśmy aż tak wysokiego pozytywnego odzewu ze strony naszych pasażerów. Statystyki naszych lotów poprawiają się w tej chwili niemal z tygodnia na tydzień - powiedział Andy Lord, dyrektor ds. operacyjnych BA.

Źródło: Spedycje.pl

Świat w kolorach tęczy
Wakacje low cost