Treść strony

Wyszukiwarka biletów lotniczych

przelot złożony
1 pasażer
  • Dorośli od 18 lat-1+
  • Młodzież 12-18 lat-0+
  • Dzieci 2-12 lat-0+
  • Niemowlęta do 2 lat-0+
  • Wybierz
Szukaj
  • polska firma
  • 20 lat na rynku
  • 500 000 klientów
  • bezpieczne płatności
  • gwarancja najniższej ceny
Tanie loty. Szybko i wygodnie.

Treść główna

"Siedem Filarów" LOT-u

Oferta PLL LOT ma w ciągu czterech lat stać się bardziej atrakcyjna dla klienta i efektywna dla samych linii. Została ona nazwana strategią „Siedmiu Filarów”.

Jest to plan rozpisany na lata 2008-2012. Obejmuje on m. in. rozwój połączeń ze wschodem (Rosja, Ukraina), ujednolicenie floty oraz wzrost sprzedaży internetowej.

Piotr Siennicki, prezes zarządu PLL LOT, tak wypowiada się o planowanych zmianach: „Jestem przekonany, że przygotowany przez nas program jest najlepszym możliwym planem działania dla LOT-u. Naszym najważniejszym celem jest osiągnięcie satysfakcjonującej docelowej rentowności, wejście na giełdę i szybko rosnąca liczba pasażerów oraz połączeń”.

Strategia „Siedmiu Filarów” to:

  1. Uproszczenie floty (będzie ona zaprojektowana zgodnie z zasadą czterech stref: długodystansowej, krótkodystansowej, regionalnej i krajowej, przy cyzm każda z nich będzie miała dedykowaną sobie konkretną flotę).
  2. Efektywna sieć połączeń z kluczowych polskich portów lotniczych (stworzenie w Warszawie węzła tranzytowego i wzrost bezpośrednich połączeń ze wszystkich lotnisk regionalnych).
  3. Znaczne podwyższenie jakości obsługi klienta (pomogą w tyn: nowoczesne samoloty, przyspieszenie obsługi naziemnej, ograniczenie opóżnień i odwołań, skrócenie czasu przesiadek).
  4. Redukcja kosztów operacyjnych, w tym tańsze systemy dystrybucji (zwiększenie sprzedaży internetowej).
  5. Nowoczesny system taryf.
  6. Kultura korporacyjna nastawiona na klienta.
  7. Dwie marki: LOT jako główny filar działania oraz Centralwings jako tani przewoźnik.

„Zdecydowanie skupimy się na podniesieniu efektywności i innowacyjności oferty LOT-u, co zaowocuje wzrostem lojalności klientów. Założenia ‘gościnność z klasą’ oraz ‘oszczędność i efektywność’ to kluczowe przesłania, jakim będziemy hołdować. Z przewoźnika narodowego staniemy się przewoźnikiem preferowanym przez klientów latających do i z Polski, z kulturą organizacyjną nastawioną na klienta” – komentuje Piotr Siennicki.

LOT przygotowuje się także do: wprowadzenia połączeń azjatyckich, obsługi skokowo wzrastającego ruchu lotniczego w 2012 roku oraz zwiększenia ilości połączeń na trasach długodystansowych i zupełnej nowości - elastycznego dostosowywania liczby lotów do sezonowości.

Źródło: www.lot.com