Treść strony

1028-szalona-%C5%9Broda-sofia

Wyszukiwarka biletów lotniczych

przelot złożony
1 pasażer
  • Dorośli od 18 lat-1+
  • Młodzież 12-18 lat-0+
  • Dzieci 2-12 lat-0+
  • Niemowlęta do 2 lat-0+
  • Wybierz
Szukaj
  • polska firma
  • 20 lat na rynku
  • 600 000 klientów
  • bezpieczne płatności
  • gwarancja najniższej ceny
Tanie loty. Szybko i wygodnie.

Treść główna

Rzeźbione rzodkiewki i nurkowanie w mule! Poznaj najdziwniejsze festiwale na świecie

Rzeźbione rzodkiewki i nurkowanie w mule! Poznaj najdziwniejsze festiwale na świecie
look-up-589cx205

Linie lotnicze British Airways przygotowały niezwykle kratywną kampanię "Look UP" - spójrz w gorę. Na dużych billboardach przed Piccadilly Circus i w Chiswick wyświetlana jest interaktywna reklama, która "ożywa" kiedy na niebie pojawi się samolot British Airways lądujący lub startujący z lotniska Heathrow.

Billboard, zainstalowany przed londyńskim Piccadilly Circus, używa "niestandardowej technologii monitoringu" i namierza samoloty przewoźnika. Gdy taki samolot pojawia się w zasięgu wzroku elektroniczna reklama ożywa i pojawia się w niej mały chłopiec wskazujący palcem w niebo i dokładny opis maszyny, którą właśnie widzimy. Efekt jest rzeczywiście niezwykły, co możecie sprawdzić na filmiku.

Papierowa kosmetyczka Paprcuts - prezentacja produ...
Mapa - Afryka bez eboli