Treść strony

  • polska firma
  • 20 lat na rynku
  • 600 000 klientów
  • bezpieczne płatności
  • gwarancja najniższej ceny

Treść główna

Rusza I edycja konkursu „Otwórz Sejf!” Tanich Lotów na Facebooku

Pula nagród w premierowej edycji konkursu internetowego „Otwórz Sejf!”,  prowadzonego na profilu Tanie Loty w serwisie Facebook, obejmuje łącznie 16 dwuosobowych wypraw  morskich, w tym: rejsy po Bałtyku oraz wycieczki do Szwecji i Danii. Sponsorem nagród jest Stena Line Polska.  Premierowa edycja konkursu rozpoczęła się 24 sierpnia i potrwa do 6 września 2010.

Pomysłodawcą, organizatorem zabawy „Otwórz Sejf!” i twórcą aplikacji konkursowej jest Artweb-Media, wydawca serwisu rezerwacyjnego Tanie-Loty.com.pl.

Wirtualny sejf z ukrytymi nagrodami jest kolejnym (po fotograficznych i literackich) konkursem prowadzonym na profilu Tanie Loty za pomocą autorskiej aplikacji, przygotowanej przez zespół Artweb-Media.

Reguły konkursu

1. edycja konkursu jest przeznaczona dla fanów profili Tanie Loty oraz Stena Line Polska na Facebooku i trwa od 24.08.2010 do 6.09.2010. Aby zagrać o nagrody, uczestnik musi wytypować 4-cyfrowy kod dostępu do wirtualnego sejfu, który znajduje się pod adresem: https://apps.facebook.com/konkurs-sejf/
Tylko 16 spośród 10 000 możliwych kombinacji 4-cyfrowych ma przypisane nagrody. Każdy ma tylko jedną szansę na trafienie.

Konkursy jako forma budowania aktywnej społeczności

Gry i konkursy prowadzone na profilu Tanie Loty są, obok informacji o aktualnych promocjach lotniczych i poradników dotyczących taniego podróżowania, jego kluczowym elementem. Obecny konkurs cieszy się ogromnym zainteresowaniem internautów - w ciągu dwóch dni wzięło w nim udział blisko 3000 osób.

Poprzednie regularne konkursy na tym fan page'u, zrealizowane we współpracy z takimi partnerami jak: Nikon Polska, Turkish Airlines, Delsey, czy Qubus Hotel również zyskały dużą popularność wśród użytkowników i przyczyniły się do znacznego rozrostu grupy jego fanów. Niemniej jednak, już 3. dnia trwania, „Otwórz Sejf!” pod względem popularności pobił wszystkie dotychczasowe zabawy. Organizatorzy już zapowiadają kolejne edycje.

Tanie Loty na Facebooku to profil prowadzony przez Artweb-Media od grudnia 2009 roku w ramach komunikacji z klientami Centrum Rezerwacji Tanie-Loty.com.pl w serwisach społecznościowych. Obecnie, w momencie rozpoczęcia nowego konkursu, profil ten skupia ponad 35 000 fanów taniego latania. Mogą oni grać o nagrody w regularnych konkursach, uzyskać poradę ekspertów od tanich rezerwacji lotniczych i zapoznać się z aktualnościami z rynku lotniczego.