Wyszukiwarka biletów lotniczych

przelot złożony
1 pasażer
  • Dorośli od 18 lat-1+
  • Młodzież 12-18 lat-0+
  • Dzieci 2-12 lat-0+
  • Niemowlęta do 2 lat-0+
  • Wybierz
Szukaj
  • polska firma
  • 20 lat na rynku
  • 500 000 klientów
  • bezpieczne płatności
  • gwarancja najniższej ceny
Wszystkie linie lotnicze. Rezerwuj wygodnie.

Treść główna

Odszkodowanie od linii lotniczych - wasze relacje

Więcej
2020/01/02 13:17 #16 przez juliam
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
W różnych państwach różnie to wygląda. W Polsce jest to 12 miesięcy. Jeżeli w ciągu 12 miesięcy nie złoży się wniosku o odszkodowanie, to następuje przedawnienie.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2020/01/06 08:52 - 2020/01/10 09:29 #17 przez brigit
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Nie ma co czekać za długo. W Polsce masz 12 miesięcy na załatwienie tego tematu. Później sprawa się przedawni i nic nie uzyskasz. Takie są realnia.
Trochę inaczej to wygląda w innych krajach, tam bywa, że sprawy takie przedawniają po trochę dłuższym czasie.
Proponuje skonsultować się z jakąś kancelarią która specjalizuje się w tego typu sprawach. Tutaj masz wpis: https://do600euro.pl/o-przyczynach-opoznien-czyli-zaplacic-linia-lotnicza/ na temat przyczyn opóźnień.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2020/01/21 13:46 #18 przez robo2244
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW

ryjkostwor napisał:

Tomo Wag napisał: Niestety nie oddałem sprawy do ULC. Wiesz dopiero byłem adeptem podróży samolotem i do końca nie wiedziałem co z tym zrobić. Napisaliśmy do linii lotniczych i tyle.


Właśnie dlatego założyłam ten wątek, żeby wszyscy tu zaglądający przekonali się, że prawo jest po stronie pokrzywdzonych i jego egzekwowanie wcale nie jest takie trudne. :)


od roku czekam na zakonczenie sprawy, wlasnie air cairo zniszczylo moja walizke, zaproponowali 60euro I na tym kontakt sie zakonczyl, zwyczajnie przestali odpowiadac na miale a pieniadze nigdy nie wplynely na konto :( jak zyc?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2020/01/21 13:48 #19 przez robo2244
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW

łukasz.kulka napisał: Witam,

Ja prowadzę firmę, która zajmuje się taką problematyką.
Podzielę się kilkoma cyframi.
20% sprawa zamyka się na etapie wezwanie do przewoźnika. My zawsze wysyłamy je na piśmie.
Po wezwaniu składamy skargę do właściwego Urzędu Lotnictwa Cywilnego ( polska lub UE).
Na koniec sąd.
Na pewno warto walczyć o swoje prawa.
My za prowizję pozaświecamy na to czas, klient oszczędza swój.
Coś za coś:)



jakis namiar na ta twoja firma? :) dzieki

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Nawigacja dodatkowa