Treść strony

  • polska firma
  • 20 lat na rynku
  • 600 000 klientów
  • bezpieczne płatności
  • gwarancja najniższej ceny

Treść główna

easyJet wprowadza rewolucyjny program lojalnościowy Flight Club

easyJet wprowadza rewolucyjny program lojalnościowy Flight Club

​Linia easyJet ogłosiła wprowadzenie nowego programu lojalnościowego Flight Club, który zapewni większą elastyczność rezerwacji osobom podróżującym samolotami pod pomarańczową banderą. Program Flight Club skierowany jest do klientów często korzystających z usług easyJet. Lojalność pasażerów znacznie wzrosła w ciągu ostatnich pięciu lat a powracający pasażerowie dokonują rezerwacji dwa razy częściej od nowych klientów linii. W 2015 roku około 74% klientów easyJet, czyli ponad 50 milionów pasażerów, zdecydowało się na ponowny lot samolotami przewoźnika. W 2010 współczynnik ten wyniósł 34 miliony.

​Testy nowego programu lojalnościowego trwały 18 miesięcy i objęły około 15 000 pasażerów najczęściej korzystających z usług przewoźnika. Dotyczyły one szeregu ulepszeń, takich jak m.in. elastyczność zmian rezerwacji, gwarancja stałej ceny i dedykowany zespół obsługi klienta. ‎

Przewoźnik spodziewa się, że program obejmie setki tysięcy pasażerów, którzy już w tym momencie kwalifikują się do dołączenia do Flight Club ze względu na częstotliwość lotów i największy wskaźnik lojalności. Są to przede wszystkim osoby podróżujące w interesach, ekspaci, osoby pozostające w związkach na odległość i pasażerowie, którzy korzystają z usług easyJet odwiedzając rodzinę i bliskich.

Wysoki odsetek powracających klientów to zasługa skuteczności dotychczasowego programu zarządzania relacjami z klientami. Dzięki właściwemu zarządzaniu bazami danych klientów, linii udało się podnieść współczynnik lojalności obecnych klientów przez spersonalizowaną komunikację i lepsze zrozumienie potrzeb indywidualnych pasażerów.

Jesteśmy dumni, że ponad 50 milionów klientów, którzy skorzystali z naszych usług chętnie wybiera nas ponownie. To dowód na atrakcyjność naszej oferty, wysoki poziom obsługi klienta, korzystne ceny i bezkonkurencyjną sieć połączeń. Usługi, takie jak np. możliwość przydziału miejsc, odegrały ważną rolę w przyciąganiu nowych klientów, którzy po udanym locie z chęcią do nas wracali. Wyjątkowy projekt naszego programu zarządzania relacjami z klientami również przyczynił się do budowania zaufania w stosunku do easyJet.
Nowy program lojalnościowy, Flight Club, został zaprojektowany z myślą o powracających klientach, którzy korzystają z naszych usług nawet 20 razy w ciągu roku. Program Flight Club nie przypomina tradycyjnych programów lojalnościowych, które zostały źle ocenione przez naszych klientów. Dzięki ich opiniom udało nam się stworzyć produkt szyty na miarę ich potrzeb – taki, w którym otrzymają korzyści, których naprawdę potrzebują. Rozwiązanie Flight Club jest też bardzo proste i nie generuje dodatkowych kosztów operacyjnych, co pozwoli nam na utrzymanie atrakcyjnych cen lotów

​- skomentowała Carolyn McCall, prezes easyJet.

​Program Flight Club obejmie klientów w całej Europie już na początku 2016 roku. Najaktywniejsi klienci linii zostaną zaproszeni do przystąpienia do niego w momencie, kiedy spełnią kryteria oparte o liczbę rezerwacji i lotów lub osiągnięcie wskazanego poziomu wydatków na loty easyJet na przestrzeni 12 miesięcy.

Członkowie programu skorzystają m.in. z poniższych usług:

  • Bezpłatne zmiany lotów – klienci objęci programem będą mogli dowolnie zmieniać rezerwacje bez dodatkowych opłat administracyjnych; 
  • Bezpłatne zmiany danych pasażerów – usługa obejmuje aż do 5 bezpłatnych zmian danych pasażerów w okresie 12 miesięcy; 
  • Gwarancja najniższej ceny – jeśli pasażer znajdzie lot w niższej cenie w 48 godzin od dokonania rezerwacji, easyJet zobowiązuje się wyrównać różnicę w opłatach i przekazać 10% rabatu do wykorzystania podczas kolejnej rezerwacji; 
  • Zapowiedzi i oferty specjalne – klienci objęci programem będą z wyprzedzeniem informowani o najnowszych ofertach i obniżkach cen; 
  • Dedykowane biuro obsługi klienta – beneficjenci programu otrzymają wsparcie dedykowanego zespołu obsługi klienta.

Więcej informacji na temat programu Flight Club zostanie ujawnionych w momencie jego premiery.

Nowy program lojalnościowy będzie działał równolegle do obecnej oferty easyJet Plus, która pozwala pasażerom na wybór miejsca w samolocie, usprawnia odprawę bagażową i umożliwia wcześniejsze wejście na pokład. 

źródło: easyJet

Papierowa kosmetyczka Paprcuts - prezentacja produ...
Mapa - Afryka bez eboli

Alerty cenowe

Ustaw gdzie i kiedy chcesz lecieć, a my zajmiemy się resztą!

Najlepsze okazje

Czas pomyśleć o MAJÓWCE! Sprawdź okazje na długi weekend!10 ofert od 374 Sprawdź Tanie loty z Polski od Wizz Air30 ofert od 104 Sprawdź Tanie loty na greckie wyspy! Zakręci Wam się w głowie od tego piękna14 ofert od 306 Sprawdź Tanie loty z Warszawy! Ruszaj w podróż30 ofert od 120 Sprawdź