Wyszukiwarka biletów lotniczych

przelot złożony
1 pasażer
  • Dorośli od 18 lat-1+
  • Młodzież 12-18 lat-0+
  • Dzieci 2-12 lat-0+
  • Niemowlęta do 2 lat-0+
  • Wybierz
Szukaj
  • polska firma
  • 20 lat na rynku
  • 500 000 klientów
  • bezpieczne płatności
  • gwarancja najniższej ceny
Tanie loty. Szybko i wygodnie.

Ryanair będzie gwarantował najniższe ceny! Jeśli znajdziesz tańszy bilet dostaniesz zwrot różnicy

Ryanair-Fot-Patryk-Kosmider-_-Shutterstock.com-shutterstock_140197492-1

Ryanair określił dziś szczegóły programu "Always Getting Better" na piąty rok. Plan zakłada znaczne usprawnienia w zakresie obsługi klienta, cyfryzacji, usług dodatkowych, a także ochrony środowiska.

Nowe inicjatywy, które pojawią się w nadchodzącym roku to:

  • Obietnica Ceny – znajdź tańszy bilet, a Ryanair zwróci ci różnicę oraz doda 5€ na Twoje konto My Ryanair,
  • Obietnica Punktualności – punktualność lotów Ryanair ma wynieść 90%,
  • Prosta Polityka Bagażowa – 2 bagaże podręczne w cenie + obniżona opłata za przewóz większego bagażu rejestrowanego (105 zł za 20 kg),
  • Oddzielny Dział Reklamacji – reklamacje w ramach EU261 będą rozpatrywane w ciągu 10 dni,
  • Najbardziej Zielona Linia – w ciągu 5 lat na pokładach samolotów Ryanair nie będzie plastików, linia zadba również o ochronę środowiska poprzez zrównoważenie emisji dwutlenku węgla dobrowolną, internetową zbiórką charytatywną,
  • Ryanair Rooms i Kredyt Podróży – zwrot w postaci kredytu na loty przy rezerwacji hotelu,
  • Ryanair Transfers – więcej możliwości transferów we współpracy z Car Trawler,
  • Loty Łączone – przez Rzym, Mediolan i Porto oraz loty transatlantyckie.


Kenny Jacobs - Chief Marketing Officer Ryanaira powiedział:

"Jesteśmy linią lotniczą numer jeden w Europie, w tym roku przewieziemy 129 milionów pasażerów i nadal nasza strona internetowa będzie najchętniej wybieraną stroną wśród linii lotniczych na świecie. Cztery lata temu wprowadziliśmy nasz program "Always Getting Better", w ramach którego nasi klienci korzystają z coraz to nowych udogodnień. Teraz ujawniamy szczegóły planu na rok 2018, nowe inicjatywy dotyczą obsługi Klienta, usług dodatkowych, cyfryzacji oraz ochrony środowiska."

Fot. Patryk Kosmider 

Nawigacja dodatkowa