Wyszukiwarka biletów lotniczych

przelot złożony
1 pasażer
  • Dorośli od 18 lat-1+
  • Młodzież 12-18 lat-0+
  • Dzieci 2-12 lat-0+
  • Niemowlęta do 2 lat-0+
  • Wybierz
Szukaj
  • polska firma
  • 20 lat na rynku
  • 500 000 klientów
  • bezpieczne płatności
  • gwarancja najniższej ceny
Tanie loty. Szybko i wygodnie.

Hollywoodzka aktorka Jennifer Aniston w klasie ekonomicznej Emirates

Hollywoodzka aktorka Jennifer Aniston w klasie ekonomicznej Emirates

​Wiadomo, że takie gwiazdy jak Jennifer Aniston podróżują po świecie w specjalnych vip'owskich warunkach. Najczęściej nie mając kontaktu ze "zwykłym" pasażerem. W takim razie zaskoczeniem może być fakt, że arabskie linie lotnicze posłały hollywoodzką aktorkę do klasy ekonomicznej w samolocie A380 Emirates. Jak to się mogło stać?

Chwytliwy zabieg marketingowy

​To nie skandal. To po prostu scenariusz nowej kampanii reklamowej arabskiej linii lotniczej. Dowcipna reklama jest kontynuacją pierwszego spotu Emirates z udziałem tej aktorki. Był on wyemitowany w zeszłym roku i przeszedł najśmielsze oczekiwania specjalistów od marketingu. Posypały się prośby widzów o kolejny udział Jennifer Aniston w kampanii. Firma nie mogła zawieść klientów, dlatego powstał nowy scenariusz i w końcu reklama. Aktorka, znana np. z serialu "Przyjaciele", jest powszechnie lubianą gwiazdą.

Aniston cechuje uniwersalny, ponadczasowy urok. Jest wyrafinowana, a zarazem bezpretensjonalna, zatem doskonale wpisuje się w wartości naszej marki.

Boutros Boutros, wiceprezes ds. komunikacji korporacyjnej, marketingu i brandingu Emirates

Spot wyreżyserował nominowany do Oscara Bryan Buckley 

Scenariusz i kreatywną koncepcję reklamy opracował on we współpracy z wewnętrznym zespołem Emirates. A współproducentem została firma WPP Group.

Humor przemówił do odbiorców na całym świecie, a spot obejrzały miliony ludzi, wywołując lawinę dyskusji. Fani Emirates i Jennifer pokochali jej naturalny wdzięk i poczucie humoru. Spodobała im się także historia, która znacznie różniła się od scenariusza typowej reklamy linii lotniczej.

Boutros Boutros, wiceprezes ds. komunikacji korporacyjnej, marketingu i brandingu Emirates.

Fot.: Emirates

Nawigacja dodatkowa