Treść strony

11989-wrzesniowe-statystyki-ryanair

Wyszukiwarka biletów lotniczych

przelot złożony
1 pasażer
  • Dorośli od 18 lat-1+
  • Młodzież 12-18 lat-0+
  • Dzieci 2-12 lat-0+
  • Niemowlęta do 2 lat-0+
  • Wybierz
Szukaj
  • polska firma
  • 20 lat na rynku
  • 600 000 klientów
  • bezpieczne płatności
  • gwarancja najniższej ceny
Tanie loty. Szybko i wygodnie.

Treść główna

Wrześniowe statystyki Ryanair

Wrześniowe statystyki Ryanair

Ryanair opublikował wrześniowe statystyki, które potwierdzają wysoki poziom obsługi klienta wśród linii lotniczych w Europie.

Wynika z nich między innymi, że:

  • punktualność wyniosła 91% na ponad 60.000 lotów,
  • złożono mniej niż 1,5 reklamacji na 1000 pasażerów, 
  • mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu przypadła na 1000 pasażerów,
  • odpowiedzi na 99% reklamacji udzielono w ciągu 7 dni.

Robin Kiely z Ryanaira powiedział:

"Ryanair przewiózł we wrześniu 10,8 miliona pasażerów. Punktualność naszych lotów (z ponad 60.000) we wrześniu wyniosła 91%, co potwierdza najwyższy poziom obsługi klienta. W ramach programu „Always Getting Better" klienci Ryanaira korzystają z nowej ulepszonej strony internetowej oraz aplikacji mobilnej, a już wkrótce mogą oczekiwać kolejnych udogodnień cały korzystając jednocześnie z tanich lotów."

Fot.: Ryanair

Gdzie lecieć w październiku? 5 idealnych kierunków

Najlepsze okazje

Czas pomyśleć o MAJÓWCE! Sprawdź okazje na długi weekend!5 ofert od 199 Sprawdź Tanie loty z Warszawy! Ruszaj w podróż30 ofert od 99 Sprawdź Planujesz wakacje w czerwcu? Znajdź idealną propozycję lotu dla siebie!30 ofert od 99 Sprawdź Tanie bilety Ryanair! Najlepsze okazje w jednym miejscu!30 ofert od 119 Sprawdź

Alerty cenowe

Ustaw gdzie i kiedy chcesz lecieć, a my zajmiemy się resztą!