Treść strony

  • polska firma
  • 20 lat na rynku
  • 600 000 klientów
  • bezpieczne płatności
  • gwarancja najniższej ceny

Treść główna

Punktualny jak Ryanair

Punktualny jak Ryanair

Punktualność Ryanaira wyniosła w sierpniu 90%.

Ryanair dziś (13 września) opublikował sierpniowe statystyki, które wskazują, że punktualność samolotów tej linii jest nadal bardzo wysoka, a poziom obsługi klienta potrafi być na dobrym poziomie.

Statystyki sierpniowe wskazują następujące wyniki:

  • punktualność na 63.000 lotów wyniosła 90%,
  • mniej niż 1,5 reklamacji na 1000 pasażerów,
  • mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 1000 pasażerów,
  • odpowiedzi na 99% reklamacji udzielono w ciągu 7 dni.

Robin Kiely z Ryanaira powiedział:

"Ryanair przewiózł w sierpniu 11,5 m pasażerów. Punktualność naszych lotów (z ponad 63.000) w sierpniu wyniosła 90%, co potwierdza najwyższy poziom klienta. W ramach programu „Always Getting Better" klienci Ryanaira korzystają z nowej ulepszonej strony internetowej oraz aplikacji mobilnej, a już wkrótce mogą oczekiwać kolejnych udogodnień."

Fot.: Shutterstock

Gdzie lecieć w październiku? 5 idealnych kierunków

Najlepsze okazje

Tam czeka na Ciebie słońce i piękne plaże! Którą wyspę wybierzesz? 25 ofert od 151 Sprawdź Lizbona? Porto? Algarve? O czym marzysz? Zwiedzaj PORTUGALIĘ8 ofert od 490 Sprawdź Planujesz wakacje w czerwcu? Znajdź idealną propozycję lotu dla siebie!30 ofert od 129 Sprawdź Tanie loty do Barcelony! Stolica Katalonii czeka na Ciebie! 10 ofert od 173 Sprawdź

Alerty cenowe

Ustaw gdzie i kiedy chcesz lecieć, a my zajmiemy się resztą!